|

وقت محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان نرسیده است؟!

به نظرمحمدحسین کنعانی زادگان نمی خواهد تغییری در مسیرش ایجاد کند!

لینک کوتاه کپی شد

نام محمدحسین کنعانی زادگان و حاشیه با هم گره خورده اند، از همان روزهایی که او یاغی شد و برای هواداران استقلال و پرسپولیس کری خواند تا ماجرای اتوبوس و حالا درگیری با هواداران!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بارها و بارها بزرگان فوتبال به محمدحسین کنعانی زادگان توصیه کرده اند در رفتار خود تغییری ایجاد کند و رویه اش را تغییر بدهد ولی هرگز این اتفاق رخ نداده است. در سالهای اخیر محمدحسین کنعانی زادگان بارها کارهایی انجام داده که بلافاصله بعد از آن عذرخواهی کرده ولی هنوز دست از مسیر قبلی خود نمی کشد.

بعد از بازی با آلومینیوم اراک، مجددا یک حاشیه از سوی محمدحسین کنعانی زادگان رقم خورد که بازتاب گسترده ای در فضای فوتبال ایران داشت. محمدحسین کنعانی زادگان بعد از شعار هواداران، به سمت آن ها رفت و یک درگیری و تنش ایجاد شد.

شکی نیست فحاشی و دادن شعارهای زشت، همیشه محکوم می شود ولی چنین چیزی همه جای دنیا وجود دارد. این رفتارهای زشت از سوی بسیاری از هواداران در سراسر دنیا وجود دارد ولی آیا ستارگان بزرگ دنیا هم به هواداران حمله می کنند؟ 

آقای کنعانی زادگان، آیا شما باید با هواداران کم سن و سال درگیر و دست به یقه شوی؟ مثلا اگر در آمریکا به لیونل مسی فحاشی کنند، او دست به سمت هواداران دیگر می رود و به آن ها حمله می کند؟

رفتار آن هواداران زشت و ناپسندیده است و دوباره هم روی این موضوع تاکید می کنیم ولی برای مان قابل درک نیست چطور مدافعی که ملی پوش است و در خارج از کشور هم لژیونر بوده، هنوز انقدر عجیب رفتار می کند، رفتارهایی که البته بارها و بارها در طول زمان از سوی این بازیکن تکرار شده اند و هر بار هم کنعانی زادگان عذر خواهی می کند و درس نمی گیرد!

به راستی، عذرخواهی وقتی قرار است چنین رفتارهایی دوباره تکرار شوند، چه فایده ای دارد؟ در چنین مواقعی هرچند عذرخواهی لازم است اما کافی نیست چون کنعانی زادگان بارها و بارها این رفتار را تکرار کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی