|

کلینزمن در پرسپولیس؟!

بی‌رغبتی بازیکنان و هواداران پرسپولیس، مدیران این باشگاه را به فکر جذب یک مربی بزرگ کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان نیم‌فصل نخست، اوسمار ویرا، دستیار برزیلی یحیی با حواشی فراوانی توانست سکان هدایت سرخ‌ها را برعهده بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ تصمیمی که به کام هواداران پرسپولیس خوش نیامد و مدام اعتراض هواداران نسبت به انتخاب مدیران باشگاه پرسپولیس برای گزینه سرمربی‌گری سرخ‌پوشان را در پی داشت.

روز گذشته نیز، پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه پرسپولیس در اراک و در نخستین تجربه اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس مغلوب آلومینیوم شد تا طاقت هواداران پرسپولیس از همین ابتدا طاق شود. در صورت پیروزی احتمالی استقلال برای صنعت نفت آبادان و سپاهان برابر تراکتور، فاصله پرسپولیس با صدر افزایش پیدا خواهد کرد و اگر پرسپولیس همین روند را در پیش بگیرد باید نام سرخ‌های پایتخت را از مدعیان قهرمانی این فصل کنار گذاشت.

در روز‌هایی که به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس هم رغبت چندانی به اوسمار ویرا نداشته و از او حرف‌شنوی ندارند، یورگن کلینزمن از هدایت تیم ملی کره جنوبی اخراج شد.

نامی که می‌تواند مدیران پرسپولیس را ترغیب کند تا با یک خرید بزرگ برای این باشگاه، هم پرسپولیس را به جدول بازگردانند هم نظم تیمی پرسپولیس را با یک نام بزرگ بازگردانند تا بازیکنان نیز از او حرف شنوی داشته باشند.

کلینزمن، سرمربی تیم‌های ملی آلمان، آمریکا و کره‌جنوبی که سوابق درخشانی در کارنامه خود دارد، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲.۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده بود، اما در حال حاضر که از کره جنوبی اخراج شده به نظر می‌رسد شاید مدیران پرسپولیس بتوانند او را با یک میلیون یورو هم جذب کنند.

کلینزمن به همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۰۶ مقام سوم جهان، در جام کنفدراسیون‌ها نیز عنوان سوم و به همراه تیم ملی آمریکا نیز قهرمان جام طلایی کونکاکاف شده است.

کلینزمن در رده باشگاهی با آخرین تیمی که کار کرده هرتابرلین بوده است، اما یک فصل هم روی نیمکت بایرن مونیخ نشسته است. کلینزمن به همراه بایرن در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ نایب قهرمان بوندسلیگا شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی