|

ساعت بازی ایران – امارات در جام جهانی فوتبال ساحلی امروز پنجشنبه 3 اسفند

حریف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ساعتی پیش موفق شد در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 204 دوبی با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم تاهیتی بگذرد. در دیگر بازی این گروه آرژانتین توانست با نتیجه 5 بر 4 اسپانیا را شکست بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پیش از بازی‌های روز آخر در این گروه تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه روشن شده بود. تاهیتی و ایران صعودشان قطعی شده بود و اسپانیا و آرژانتین هم با هر نتیجه‌ای حذف شده بودند.

اما بازی امشب برای تعیین تیم صدرنشین گروه اهمیت داشت. با توجه به این که تاهیتی پیش از این بازی 6 امتیاز و ایران 4 امتیاز داشتند، ایران برای صدرنشینی در گروه باید قبل از رسیدن بازی به پنالتی پیروز می‌شد.

با بازی درخشان بازیکنان تیم ملی به خصوص دروازه‌بان‌های دو تیم ایران توانست تاهیتی را شکست بدهد و با 3 امتیازی که از این بازی گرفت با 7 امتیاز اول شود و به عنوان صدرنشین صعود کند.

هنوز مسابقات مرحله گروهی تمام نشده است اما حریف ایران در مرحله بعدی و تاریخ مسابقه بعدی این تیم مشخص شده است. تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باید ساعت 19:00 روز پنج شنبه سوم اسفند مقابل تیم ملی امارات میزبان مسابقات قرار بگیرد.

امارات در گروه A مسابقات درست مثل ایتالیا 6 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ایتالیا در رده دوم قرار گرفت و طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده در مرحله یک چهارم باید با تیم اول گروه B یعنی ایران بازی کند.

امارات در مرحله گروهی ابتدا دو بر یک مصر را شکست داد. سپس در وقت‌های اضافه با نتیجه 3 بر دو آمریکا را مغلوب کرد و در بازی با ایتالیا با تساوی بدون گل رسید اما در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. 

در مجموع به نظر می‌رسد برخورد با امارات در این مرحله اتفاق خوبی برای تیم ملی ایران بود. امارات اگرچه میزبان مسابقات است اما در حد و اندازه‌های تیم ملی ایران نیست و بعید است بتواند مشکلی برای صعود ایران به مرحله نیمه نهایی ایجاد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی