|

اختلاف یک بازیکن با پرسپولیس بالا گرفت!

رفتار شهاب زاهدی مصداق بارز غیر حرفه ای بودن است.

لینک کوتاه کپی شد

شهاب زاهدی با پرسپولیس به مدت یک فصل و نیم دیگر قرارداد دارد ولی اصرار به جدایی می کند و می خواهد هر طور شده از پرسپولیس برود. شهاب زاهدی طی یک هفته اخیر چهار بار درخواست خروج داده که هر چهار بار با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس همراه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جالب است بدانید با وجود اینکه مدیران پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده اند به او نیاز دارند و باید در تمرینات حاضر شود، او همچنان به تمرین پرسپولیس نمی رود تا با فشار روی مدیران پرسپولیس، رضایت نامه اش را بگیرد و راهی لیگ ژاپن شود.

از سوی دیگر به نبیل باهویی اعلام شده در لیست مازاد پرسپولیس قرار دارد ولی این بازیکن می خواهد تا روزی که فسخ قرارداد او به شکل رسمی انجام نشده، مثل یک بازیکن حرفه ای در تمرینات شرکت کند و این کار را طی روزهای گذشته هم انجام داده است.

شهاب زاهدی که وقتی لژیونر شد بارها و بارها از علاقه اش به پرسپولیس گفت تا دوباره از ویترین این تیم استفاده کند، رفتار و روش غیرحرفه ای را برای جدایی از پرسپولیس در پیش گرفته و بد نیست او فقط نگاهی به هم تیمی اش یعنی نبیل باهویی بیندازد و حرفه ای بودن را یاد بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی