|

در بازی استقلال - سپاهان چشمتان به این هشت ستاره باشد!

8 بازیکن مشترک در دو تیم استقلال و سپاهان حضور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

تقابل استقلال و سپاهان بازیکنان مشترک زیادی دارد که برای در هر دو تیم بازی کرده‌اند و امروز باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند که سهم استقلالی‌های سپاهان بیشتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حضور بازیکنان سابق دو تیم در این مسابقه حساسیت را بالاتر خواهد برد و با انگیزه بیشتری به میدان خواهند رفت، اکثر بازیکنانی که در دو تیم به صورت مشترک بازی کردند در خط دفاعی حضور دارند، شانس بازی آرمین سهرابیان در استقلال و زوج دفاعی دانشگر و یزدانی در قلب دفاعی سپاهان بازی خواهند کرد.

در تیم استقلال آرمین سهرابیان به مدت 4 فصل، مهرداد محمدی 3 فصل، محمدحسین مرادمند 2 فصل در تیم سپاهان حضور داشت و برای این تیم به میدان رفته است.

در تیم سپاهان اما استقلالی‌های بیشتری حضور دارد، محمد دانشگر 4 فصل، میلاد زکی‌پور 4 فصل، سیاوش یزدانی 3.5 فصل، امید نورافکن 3.5 فصل و کاوه رضایی 1 فصل برای استقلال بازی کرده‌اند.

در جمع بازیکنان استقلال رضا میرزایی هم حضور داشت که 6 فصل در ترکیب استقلال به میدان رفته بود اما در تعطیلات نیم فصل از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.

در این بین امید نورافکن 2 گل با پیراهن سپاهان مقابل استقلال به ثمر رسانده و دیگر بازیکنان مشترک دو تیم سابقه گلزنی نداشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی