|

شکایت پرسپولیس از این ستاره هنوز پابرجاست!

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که این تیم پیگیر شکایت از محمد عمری است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد عمری در ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی اعلام کرد که از پرسپولیس جدا خواهد شد و با پست کردن دفترچه خدمت سربازی، مقصد جدید خود را برگزید و ملوانی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اما پرسپولیس که تمایلی به جدایی این بازیکن نداشت، در همان زمان شکایتی را از عمری ثبت کرد که البته در ابتدا تصور می‌شد هیجان ناشی از این جدایی است اما حالا رضا درویش خبر داده که این تیم پیگیر شکایت از عمری است.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص در برنامه فوتبال برتر گفت: طبق دستورالعملی که سازمان نظام وظیفه عمومی دادند، فرمودند بازیکنان سرباز می‌توانند تا پایان لیگ در تیم‌هایشان باشند، البته به جز آقای سرلک که تا شهریور بود و باید می‌رفت.

وی افزود: به بازیکنان دیگر اختیار داده بودند که می‌توانند تا پایان لیگ در تیم‌هایشان بمانند. متاسفانه یک بداخلاقی شد و بازیکنی که سال‌ها در این تیم بوده بدون اینکه به ما بگوید رفت.

البته همانطور که رضا درویش اشاره دارد این موضوع «اختیار» به بازیکنان سرباز بوده و محمد عمری نیز ترجیح داده که از این حق اختیاری خود استفاده نکند و به همین دلیل بعید است که مشکل حقوقی این بازیکن را تهدید کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی