|

نکونام بردن این مربی را خوب بلد است!

صدرنشین لیگ موفق شد به آمار برد صد در صدی در ورزشگاه آزادی ادامه بدهد و این بار سپاهان طعمه شاگردان جواد نکونام شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روز گذشته در مهم‌ترین بازی هفته موفق شد با سوپرگل روزبه چشمی سه امتیاز شیرین برابر سپاهان را از آن خود کند و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت ببخشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ آبی‌های تهرانی در حالی این برد را کسب کردند که تنها باخت این فصل‌شان در دیدار رفت مقابل همین سپاهان بوده که البته جنجال‌های زیادی روی صحنه پنالتی به دست آمده زردپوشان درست شد و کارشناسان داوری معتقد بودند که پنالتی به اشتباه به سود سپاهان به دست آمده است.

این دومین برد جواد نکونام مقابل ژوره مورایس در چهار تقابلشان بوده، او در دیدار رفت فصل قبل همراه با قرمزهای اهوازی موفق شد تا در اصفهان و با تک گل آیاندا پاتوسی مقابل سپاهان برنده شد. نکونام و سید مجتبی حسینی که با پیکان و آلومینیوم اراک موفق به شکست مورایس در دو نوبت شده، تنها سرمربیانی هستند که دو بار تیم‌هایشان سپاهان را در دو فصل اخیر شکست داده است.جواد نکونام راه‌ و رسم مقابله با تیم‌هایی که بالا بازی می‌کنند و از بازیکنان تکنیکی و سرعتی برخوردار هستند را به خوبی بلد است، روش ساده‌ای که با شیفت‌های پیاپی و منظم انجام می‌شود و حالا بازیکنان استقلال مانند عقربه‌های ساعت آن را با ریتم یکسان تکرار می‌کنند. کاری که فولاد نکونام خیلی خوب انجام می‌دهد و تیم‌های بالای جدولی را همیشه به چالش وا می‌داشت و حالا استقلال نیز این روش را عالی در زمین به نمایش می‌گذارد.نکونام در طول دوران مربی‌گری خود با فولاد و استقلال تاکنون در لیگ برتر و جام حذفی ۱۳ بازی مقابل سپاهان قرار گرفته که حاصل آن ۵ برد، ۵ باخت و ۳ تساوی بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی