|

آمار بازیکن جدا شده پرسپولیس بهتر از بلانکو استقلال!

آمار نبیل باهویی از بلانکو بهتر است.

لینک کوتاه کپی شد

نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و سرانجام جمع پرسپولیسی ها را ترک کرد. نبیل باهویی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس جذب شد و یحیی گل محمدی در مقاطع مختلفی تاکید کرد همچین بازیکنی را نخواسته و خیلی کم به او بازی داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نبیل باهویی در مجموع 8 بازی در لیگ برتر ایران برای پرسپولیس انجام داد و 310 دقیقه در زمین حضور داشت. نبیل باهویی در مجموع آمار یک گل و یک پاس گل را ثبت کرد و از پرسپولیس جدا شد.

از آن سو، مهاجم خارجی استقلال در لیگ بیست و سوم کسی نیست جز گوستاوو بلانکوی آرژانتینی. گوستاوو ابتدا به پرسپولیس پیشنهاد شده بود اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، این بازیکن راهی استقلال شد. گوستاوو بلانکو مجموعا 12 بازی برای استقلال در لیگ برتر انجام داده و 749 دقیقه در زمین حضور داشته اما با تعداد بازی بیشتر، آمار ضعیف تری از نبیل باهویی دارد و تنها موفق شده یک گل برای استقلال به ثمر برساند. البته این عملکرد بلانکو به سبک بازی جواد نکونام نیز برمی گردد و شاید اگر تفکرات تاکتیکی سرمربی استقلال تغییر کند، بلانکو نیز بتواند در ترکیب این تیم بدرخشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ن ارسالی در

    خدا شفا بده به خبر نویسی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی