|

ساعت بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران امروز دوشنبه 14 اسفند

پرسپولیس به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی نسبت به سایر مدعیان با قرعه راحت‌تری مواجه شده و می‌توان گفت که کار سختی برای صصود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

اگر نگاهی به گذشته و فصول اخیر داشته باشیم، می‌بینیم که پرسپولیس در تقابل با تیم‌هایی از لیگ‌های پایین‌تر خیلی کار ساده‌ای هم نداشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ سرخپوشان در سال‌های گذشته مقابل نود ارومیه و حتی تیمی به نام ون پارس اصفهان با وجودی که میزبان بودند، اما به سختی توانستند این تیم‌ها را از پیش رو بردارند. نفت و گاز گچساران در حال حاضر در رتبه ششم جدول لیگ آزادگان قرار دارد و کادر فنی و بازیکنان این تیم قطعاً انگیزه‌های بالایی برای بازی با پرسپولیس دارند. چهره نام‌آشنای این تیم پیروز قربانی سرمربی نفت و گاز هست که بار‌ها با استقلال سابقه رویارویی با پرسپولیس و حتی گلزنی به این تیم را در کارنامه دارد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم و پس از جدایی یحیی گل‌محمدی، سه بازی را پشت سر گذاشته که یک شکست و دو پیروزی حاصل آن‌ها بوده است. این نخستین دیداری است که پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار ویرا و با حضور هوادارانش در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند و اگر بازیکنان این تیم بخواهند مانند دیدار گذشته خود در اصفهان مقابل ذوب‌آهن موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهند، ممکن است کارشان مقابل گچسارانی‌ها گره بخورد.

پرسپولیس - نفت و گاز گچساران، ساعت ۲۰، ورزشگاه آزادی تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی