|

خبری مهم درخصوص نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال

توضیحاتی درخصوص قیمت بلیت و زمان پخش بازی پرسپولیس و استقلال (خرید بلیت دربی ۱۰۳) در روز ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ شمسی در ادامه منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

دربی پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس ، در همان تاریخ قبلی و بدون تغییر برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ تصمیم به برگزاری دربی پایتخت در تاریخ قبلی و یا موکول شدن آن به سال جدید، موضوعی بود که طی روزهای اخیر به سوژه اصلی و مورد بحث رسانه‌ها تبدیل شده بود.

در روزهای گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه سازمان لیگ قصد دارد تا این دیدار را به دلیل برخی مسائل، در سال آینده برگزار کند. اصلی‌ترین عامل مطرح شدن این شایعه، برگزاری دربی 24 ساعت پس از آخرین چهارشنبه سال بود که گفته می‌شد مشکلاتی را برای شورای تأمین ایجاد می‌کند.

دربی شماره ۱۰۳ پایتخت روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰  در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران آغاز خواهد شد.

بلیت فروشی این دیدار از از طریق سامانه بلیت فروشی  https://footballeticket.ir/  خواهد بود.

نکته مهم اینکه برای نخستین بار است که در دربی‌های پایتخت بلیت فروشی برای هواداران خانم استقلال و پرسپولیس نیز انجام خواهد شد.

بدین ترتیب یکصدوسومین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس ساعت 20 چهارشنبه 23 اسفندماه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

همراه داشتن کارت ملی اجباری است

به منظور تسهیل در ورود هواداران و‌ جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی همراه داشتن کارت ملی در ورزشگاه اجباری بوده و از ورود هواداران فاقد کارت ملی جلوگیری میگردد.

به اطلاع هوادارن محترم می رساند به منظور تسهیل در ورود هواداران و‌ جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی همراه داشتن کارت ملی در ورزشگاه اجباری بوده و از ورود هواداران فاقد کارت ملی جلوگیری میگردد و خرید بلیت در سامانه با کد ملی افراد منطبق بوده و همراه داشتن کارت ملی اجباری می باشد و کارت ملی افراد در مبادی ورودی توسط پرسنل حراست این شرکت کنترل می گردد و در صورت عدم تطابق کارت ملی با مشخصات خریدار که در سامانه بلیت فروشی درج گردیده از ورود هوادار به ورزشگاه جلوگیری می گردد .همچنین به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی بلیت مختص فرد خریدار بوده و با قابلیت یک بار ورود می باشد و در صورت خروج هوادار از ورزشگاه در زمان مسابقه به هیچ عنوان ورود مجدد هوادار به ورزشگاه از هیچ کدام از مبادی ورودی امکان پذیر نمی باشد.

لازم به ذکر است تهیه بلیت از سامانه تا پایان بازی از طریق این سامانه و همچنین اپلیکیشن سوپر بلیت امکان پذیر خواهد بود و ‌در صورت اتمام فروش بلیت به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه ننمایید لذا خواهشمند است در صورت هرگونه مشاهده اعمال مجرمانه توسط سودجویان از جمله فروش بلیت به صورت غیر قانونی و حضوری در ورزشگاه مراتب را سریعا به عوامل نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه گزارش نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی