|

گولسیانی سورپرایز بزرگ پرسپولیس در دربی

یکی از ماساژورهای پرسپولیس هم ساعتی پیش یک استوری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که او را در کنار گولسیانی نشان می‌داد

لینک کوتاه کپی شد

برخی رسانه‌ها هم به صورت قطعی از غیبت این مدافع گرجستانی در دربی خبر دادند. اما امروز اتفاقاتی افتاده است که خیلی‌ها را مشکوک کرده است. ظاهرا امروز در آخرین تمرین پرسپولیس گولسیانی هم در کنار سایر بازیکنان تمرین کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار تصاویری از این تمرین که در برخی از آنها گولسیانی هم در کنار سایر بازیکنان دیده می‌شود نوشته است: «در این تمرین یک ساعته، همه بازیکنان حاضر بودند و در بخش‌های مختلف شرکت کردند.»

یکی از ماساژورهای پرسپولیس هم ساعتی پیش یک استوری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که او را در کنار گولسیانی نشان می‌داد. آن هم در حالی که هر دو نفر لبخندی پررنگ روی لب داشتند.

5858

به طور قطع نمی‌شود از این تصاویر و اخبار نتیجه گرفت که مدافع گرجستانی پرسپولیس شرایط لازم برای بازی در دربی را پیدا کرده است. اما انتشار این تصاویر هم باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شده است و هم استقلالی‌ها را کمی  سردرگم کرده است.

به این ترتیب برای همه روشن شده است که اگر پرسپولیس سورپرایزی برای دربی فردا داشته باشد این سورپرایز فقط می‌تواند حضور گولسیانی در ترکیب اصلی این تیم باشد و نه چیز دیگری.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی