|

سال 1402 به کام استقلال

استقلال با برد مقابل هوادار و با اختلاف 3 امتیازی سال را با صدرنشینی به پایان رساند.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین بازی لیگ برتر ایران در سال 1402 بین تیم‌های استقلال و هوادار برگزار شد و آبی‌های پایتخت با پیروزی یک بر صفر با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ استقلالی‌ها که پیش از آغاز جام ملت‌ها توانستند صدرنشینی نیم فصل را به دست آوردند با شروع مجدد لیگ هم این عنوان را نگه داشتند و تا پایان سال در صدر جدول قرار گرفتند، شکست دادن سپاهان و تساوی با پرسپولیس شرایطی را فراهم کرد که اختلاف امتیاز این تیم با دیگر مدعیان کمتر نشود و حاشیه امنیت خوبی در جدول داشته باشند و با کسب پیروزی مقابل هوادار با 3 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرند.

هرچقدر شروع سال 1402 برای آبی‌ها تلخ بود پایان آن با جواد نکونام به شکل دیگری رقم خورد و آنها همچنان در صدر جدول حضور دارند و خیلی سخت گل دریافت می‌کنند و همین موضوع شرایطی را فراهم می‌کند که با یک گل هم امتیاز کامل مسابقات را بردارند و صدرنشینی خود را ادامه دهند.

بیست و یک مسابقه در سال 1402 در لیگ برتر انجام شد و استقلال فقط مقابل سپاهان شکست خورد، اگر استقلالی‌ها در 7 تساوی‌ای که به دست آوردند کمی بهتر نتیجه می‌گرفتند و پیروزی‌های بیشتری داشتند با اختلاف بیشتری صدرنشینی خود را جشن می‌گرفتند.

با پایان سال 1402 استقلال خوشحال‌ترین تیم لیگ برتر است و سال 1403 را با اهدافی خاص شروع خواهد کرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای کسب امتیازات داخل خانه، خارج از خانه و تقابل با مدعیان قهرمانی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی