|

تونل وحشت در انتظار رئال مادرید!

رئال از حالا تا یکشنبه دو هفته آینده روزهایی کلیدی در پیش دارد که تعیین کننده فصل این تیم خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

این دو هفته تعیین کننده است"، در رئال مادرید از دو هفته پیش رو تعبیری این‌چنینی دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دو هفته ای که در آن باشگاه مادریدی آینده خود در لیگ قهرمانان و تقریباً لالیگا را مشخص خواهد کرد.

2007412

دو هفته تعیین کننده‌ای که در رئال مادرید از آن صحبت می‌کنند، این سه‌شنبه در برنابئو آغاز می‌شود. 

از ساعت 21.30 به وقت تهران شاگردان آنچلوتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی هستند. دوئل مقابل قهرمان فعلی این رقابت‌ها که فصل گذشته رئال مادرید را در نیمه نهایی با نتیجه 4-0 در اتحاد حذف کرد. آنچلوتی و تیمش می خواهند با برتری خوب به بازی برگشت بروند تا با بازی پیچیده‌ای روبه‌رو نشوند. دیداری که چهارشنبه بعد برگزار می‌شود.

تلاش رئال مادرید در این دو هفته تنها معطوف به لیگ قهرمانان اروپا نیست. مبارزه برای عنوان قهرمانی لیگ داخلی نیز وجود دارد. تیم مادریدی با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا، صدرنشین است.  

1947287

دو تیم یکشنبه دو هفته بعد در برنابئو در یک دوئل حساس به مصاف هم خواهند رفت که می‌تواند تعیین کننده در راه قهرمانی لیگ باشد. رئال مادرید قبل از این بازی هفته بعد به مصاف مایورکا می‌رود که در شوک شکست فینال کوپا دل ری است. 

سفیدپوشان قصد دارند تا قبل از میزبانی از بارسلونا به حفظ برتری هشت امتیازی خود ادامه دهند. اگر آنها به آن دست یابند، پیروزی در ال کلاسیکو عملاً قهرمانی لیگ را برای رئال مادرید رقم خواهد زد اما اگر بارسلونا در برنابئو برنده شود، مبارزه برای قهرمانی در لیگ زنده‌تر از همیشه خواهد بود. به همین دلیل رئال دو هفته آینده را حیاتی و تعیین کننده می‌داند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی