|

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر؛ استقلال 2 پرسپولیس 2

بازیکنان تیم ذوب‌اهن با توجه به برتری درخشان برابر تراکتور تبریز حضور پررنگی در ترکیب منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال دارند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در مجموع ۱۶ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که نسبت به هفته‌های قبل، شاهد گل‌های بیشتری و بازی‌های باکیفیت‌تری بودیم. فقط ۴ تیم میزبان به برتری رسیدند و ۲ دیدار نیز برنده نداشت. ۲ تیم مهمان نیز صاحب پیروزی شدند.

در ترکیب منتخب هفته، تنها نمایندگان ۷ تیم حضور دارند. ذوب‌آهن اصفهان با توجه به برتری درخشانی که مقابل تراکتور تبریز داشت با ۳ نماینده در صدر قرار دارد و سرخابی‌ها با ۲ نماینده در رتبه دوم قرار گرفته‌اند. تیم‌های نساجی مازندران، مس رفسنجان، شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان با یک نماینده تیم منتخب هفته بیست‌وسوم را تشکیل می‌دهند.

دروازه‌بان: لوان پولی(نساجی مازندران)

تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد سپاهان را در اصفهان متوقف کند تا شاگردان ژوزه مورایس برای سومین بازی متوالی در کسب برتری ناکام بمانند. سپاهان که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد نتوانست دروازه نساجی را باز کند که در قعرجدول قرار دارد و یکی از ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را نیز دارد، نساجی در تعطیلات نوروزی لوان پولی ۳۱ ساله برزیلی را به خدمت گرفت و او موفق شد اولین کلین‌شیت خود را در نقش جهان ثبت کند.

پولی در این دیدار نمایش خوبی داشت و با ۴ مهارِ موفق به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد تا هواداران نساجی در ادامه فصل امیدوار کند.

مدافعان: امیرحسین جدی(ذوب‌آهن اصفهان)، ابوالفضل جلالی(استقلال تهران)، گئورگی گولسیانی(پرسپولیس)

ذوب‌آهن موفق شد با یک نتیجه درخشان تراکتور را در تبریز تحقیر کند و به عملکرد عالی بیرون از خانه خودشان ادامه بدهند، امیرحسین جدی مدافع این تیم در این دیدار عملکرد درخشانی داشت، این بازیکن علاوه بر کارکرد خوبی که در خط دفاعی داشت، موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود در این دیدار ثبت کند.

استقلال موفق شد در اراک ۳ امتیاز سخت و شیرینی را بدست بیاورد، ابوالفضل جلالی در ادامه روند خوبی که در این فصل در جناح چپ خط دفاعی آبی‌پوشان داشت در این دیدار نیز پاس تک گل شاگردان جوادنکونام را به نام خود ثبت کرد تا با ۷ پاس گل بعد از ریکاردو آلوز در رتبه دوم بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار بگیرد.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذراندن دوران مصدومیت خود برای دومین‌بار بازی متوالی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت تا سرخ‌پوشان مقابل ملوان بندرانزبی یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر با ثبت کلین‌شیت به برتری دست پیدا کند.

هافبک‌ها: محمد حسین اسلامی(ذوب‌آهن اصفهان)، محمد مهدی محبی(مس رفسنجان)، جواد آقایی‌پور(استقلال خوزستان)، امیر مسعود سرآبادانی(شمس‌آذر قزوین)

امیرمسعود سرآبادانی مانند بازی رفت تک گل شمس‌آذر را در پایان نیمه اول مقابل فولادخوزستان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان سعید دقیقی موفق شوند برای اولین‌بار مقابل یک تیم لیگ برتری در برای رفت و برگشت به برتری دست پیدا کنند. این بازیکن برای سومین بار موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد.

ذوب‌آهن با نمایش عالی تراکتور مدعی را در خانه مغلوب کرد تا این تیم از کورس قهرمانی جا بماند، محمدحسین اسلامی در این دیدار نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و برای اولین بار در دوران بازی در لیگ برتر در یک بازی ۲ گل زد و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. اسلامی گل‌های اول و دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند. این بازیکن ۲۳ ساله در نیم فصل مورد توجه استقلال قرار داشت و حالا با درخشش در این دیدار باعث شد تا دوباره نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد.

مس رفسنجان زیر نظر محرم نویدکیا عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از بازیکنانی که بعد از حضور او روند عالی داشته محمد مهدی محبی وینگر این تیم بوده است. محبی در دیدار مقابل پیکان موفق شد دوبار مانع از شکست مس شود و در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. محبی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه عملکرد درخشان خود در این فصل موفق شد در دربی خوزستان نیز نمایش خوبی داشته باشد و زمینه ساز گل پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان باشد، جواد آقایی پور در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت.

مهاجمان: عیسی آل‌کثیر(پرسپولیس)، محمد جواد محمدی(ذوب‌آهن اصفهان)، گوستاوو بلانکو(استقلال تهران)

پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی به ششمین برد پیاپی خانگی خود دست یافت. پرسپولیس تا به اینجا فصل تنها تیمی بوده که در تمام بازی‌های خانگی خود گل زده است. عیسی آل کثیر موفق شد تک گل سرخ‌پوشان مقابل ملوان را به ثمر برساند تا برای اولین بار موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین شد. این بازیکن پنجمین گل این فصلش را به ثمر رساند.

استقلال موفق شد در یک دیدار سخت مقابل آلومینیوم اراک به برتری دست پیدا کند تا تنها تیم بالا جدول باشد که آلومینیوم نتوانسته برابر آن امتیاز کسب کند. گوستاوو بلانکو با ضربه سر تماشایی تک گل آبی‌پوشان را در این دیدار به ثمر رساند تا سومین برتری متوالی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم رقم بخورد. بلانکو برای سومین‌بار در ۵ بازی گذشته استقلال موفق شد به عنوان بهترین بازیکن زمین دست پیدا کند.

برتری درخشان ذوب‌آهن مقابل تراکتور حاصل درخشش مثلث اسلامی، جدی و محمدی بود، محمد جواد محمدی با سرعت بالا خود بارها خط دفاع تراکتور را به دردسر انداخت، این بازیکن با یک گل و یک پاس گل نمایش درخشان خود را تکمیل کرد تا روز سختی را برای تی‌تی‌ها در تبریز رقم بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی