|

(ویدیو) این کشتی گیر دیوید تیلور افسانه ای را از المپیک پاریس حذف کرد!

در کمال ناباوری دیوید تیلور با دو شکست متوالی برابر آرون بروکس از رسیدن به المپیک پاریس بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قهرمان مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن 86 کیلوگرم المپیک توکیو که حریف اصلی حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا گذاشته بود، در فینال فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک برابر آرون بروکس ایستاد، کشتی‌گیری که در نیمه نهایی به سختی و با اختلاف یک امتیاز از سد زاهید والنسیا گذشته بود.

آرون بروکس رقیب نه‌چندان شناخته شده و بدون عنوان تیلور در مبارزه اول تیلور 4 بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد. بروکس که گویا به خوبی تیلور را آنالیز کرده بود، بار دبگر برنده کشتی لقب گرفت و بدون اینکه فنی از قهرمان افسانه ای ۸۶ کیلوگرم جهان در سال‌های اخیر بخورد، با نتیجه 3 بر یک دستش به‌عنوان برنده بالا برود

بدین ترتیب یکی از اتفاقات باورنکردنی برای کشتی آمریکا و همچنین برای کشتی ایران رخ داد و دیوید تیلور در المپیک پاریس جای خود را به آرون بروکس داد. شاید حسن یزدانی با خیالی راحت تر بتواند برای دومین طلای المپیک بجنگد.

آرون بروکس به تازگی در مسابقات کشتی ملی آمریکا به عنوان قهرمانی دست یافت و جواز حضور در رقابت های گزینشی المپیک 2024 را کسب کرد. بروکس عناوین قهرمانی مسابقات زیر ۲۳ سال و نوجوانان جهان را در کارنامه دارد و در رده جوانان نایب قهرمان رقابت های جهانی شده است.

اکنون کشی گیر جوان آمریکایی خود را برای حضور در مهمترین رقابت حرفه ای خود یعنی المپیک 2024 پاریس آماده می کند؛ مسابقاتی که در آن رقبای سرسختی همچون حسن یزدانی آزادکار مطرح و عنوان دار جهان و المپیک را برای کسب مدال طلا پیش روی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی