|

خبری مهم درخصوص 3 هفته پایانی لیگ برتر

با تصمیم سازمان لیگ، سه هفته آخر لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

همچون فصل گذشته، سازمان لیگ قصد دارد سه هفته پایانی لیگ برتر را به صورت همزمان برگزار کند که به ترتیب در روزهای یک، شش و یازده خرداد برگزار خواهند شد تا این فصل فوتبال ایران در روز 11 خرداد به پایان برسد که البته بازیهای جام حذفی بعد از این تاریخ خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نکته مهم اینکه در این سه هفته پرسپولیس با استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان بازی خواهد کرد و دیگر مدعی قهرمانی رودرروی نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب و باتوجه به اینکه احتمالا در دو هفته پایانی فقط سرخابی‌ها شانس قهرمانی خواهد داشت و همچنین این نکته که آنها در دو هفته پایانی با هیچ تیم پایین جدولی بازی نخواهند داشت، سازمان لیگ می‌توانست جدال این دو تیم را در روز دیگری برگزار کند تا سایر مسابقات هم بیننده تلویزیونی و تماشاگر خود را داشته باشند.

همچنین در هفته پایانی بازی ملوان - آلومینیوم و گل‌گهر - ذوب‌آهن، تاثیر خاصی در سرنوشت قهرمانی و سقوط نخواهد داشت و این دو بازی هم می‌توانست در ساعت یا روز متفاوتی برگزار شود تا بازیهای بیننده بیشتری را به خود جلب کنند.

اما به هر حال سازمان لیگ تصمیم گرفت که 24 بازی پایانی لیگ برتر را به صورت همزمان برگزار کند که این موضوع طبیعتا پوشش و توجه رسانه‌ای این مسابقات را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی