|

بارسلونا دیگر این ستاره را نمی خواهد!

آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا که این فصل به صورت قرضی در تیم برایتون بازی می‌کند، روزهای سختی را در لیگ برتر سپری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

آنسو فاتی پس از اینکه احساس کرد نقش مهمی در برنامه‌های ژاوی ندارد، در تابستان گذشته به صورت قرضی به برایتون پیوست. او با هدف بازی کردن به طور مرتب و بازیابی کامل آمادگی جسمانی خود پس از دو سال مصدومیت، راهی این تیم شد. با این حال، این اتفاق رخ نداد و با نزدیک شدن به پایان فصل، فاتی در شش بازی اخیر از ابتدا در ترکیب برایتون به میدان نرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دزربی سرمربی برایتون اخیراً به رسانه‌ها گفته است که از آینده فاتی مطمئن نیست و متئو مورتو هم در گزارشی از وضعیت این بازیکن نوشته که او بخشی از برنامه‌های بارسلونا برای فصل آینده نیست. آبی‌اناری‌ها در پنجره نقل و انتقالات پیش‌رو به دنبال راهی برای خروج او، چه به صورت قرضی و چه دائمی، خواهند بود. در حالی که بارسلونا در تلاش است تا مشکلات مالی خود را در تابستان امسال حل کند، قرارداد سنگین فاتی به یک مشکل برای تیم کاتالانی تبدیل شده است.

با توجه به مصدومیت‌های متعدد و نمایشی ضعیف در این فصل، بعید است تیم‌های زیادی حاضر به پرداخت دستمزد او باشند. فاتی که بار دیگر به دلیل مصدومیت چند ماه از میادین دور بود، در این فصل در 28 بازی 1023 دقیقه بازی کرده و آمار 4 گل و 1 پاس گل را به ثبت رسانده است.

عملکرد آنسو فاتی در پنج بازی اخیر برایتون

  • 0 دقیقه بازی مقابل لیورپول
  • 14 دقیقه بازی مقابل آرسنال
  • 13 دقیقه بازی مقابل برنلی
  • 0 دقیقه بازی مقابل منچسترسیتی
  • 0 دقیقه بازی مقابل بورنموث

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی