|

پرسپولیس پس از چند سال 4 تایی شد؟!

برای اولین بار بعد از 9 سال، تیم پرسپولیس در یک بازی رسمی داخلی 4 گل دریافت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی برابر تیم آلومینیوم اراک 4 گل خورد که قبلا در سالهای اخیر تیمی بود که در گل خوردن امساک داشت. در مجموع مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، پرسپولیس 4 سال بود که برابر رقبای داخلی 4 گل نخورده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آخرین بار در سال 1394 و در مسابقات لیگ پانزدهم حرفه ای تیم پرسپولیس برابر یکی از رقبای خود 4 گل دریافت کرد. در بازی پرسپولیس و سپاهان در دور رفت، قرمزپوشان در حالی که بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند، برابر تیم سپاهان در اصفهان با نتیجه 4-2 بازنده شدند.

از آن زمان به بعد پرسپولیس تیمی بود که کم گل می خورد و خوب از اندوخته اش دفاع می کرد اما این بار پرسپولیس 4 گل خورد و نتیجه ای عجیب ثبت کرد. نتیجه ای که قبلا برای پرسپولیس خیلی عجیب نبود و قبل از این 9 سال برابر صبای قم، استقلال اهواز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، پاس تهران، ابومسلم مشهد و.... 4 گل خورده بود. 

قبلا پرسپولیس تساوی 3-3 را چند بار تجربه کرده بود. در همین مسابقات لیگ حرفه ای ایران، پرسپولیس برابر تیمهایی مثل فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان به تساوی 3-3 رسیده است. اما نتیجه 4-4 نتیجه ای بود که در تاریخ بازیهای پرسپولیس هیچ گاه ثبت نشده است. استقلال، رقیب بزرگ تیم پرسپولیس یک بار تساوی 4-4 را تجربه کرده است و برابر همنام خوزستانی خود یعنی تیم استقلال خوزستان با نتیجه 4-4 متوقف شده است.

فوتبال ایران سابقه تساوی پرگلتر را هم دارد و تیمهای سایپا و فولاد خوزستان یک بار در مسابقات لیگ دهم حرفه ای به تساوی عجیب و غریب 5-5 رسیدند. در آن دوره لیگ برتر ایران پرگل ترین مسابقات تمام ادوار خود را به چشم دید و روزگار عجیبی بر فوتبال ایران با ثبت بازیهای پرگل حاکم شده بود. هرچند بعدها فوتبال ایران کم گل شد اما ثبت تساوی 4-4 پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک خاطره بازیهای پرگل آن دوران را زنده کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی