|

نظر پیشکسوت استقلال در رابطه با قدرت تیم تراکتور

استقلال در یکی از حساس‌تری بازی‌های فصل، فردا برابر تراکتور قرار می گیرد و گرفتن 3 امتیاز این بازی خارج از خانه برای آبی‌ها اهمیت زیادی دارد

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال در خصوص بازی حساس فردا می‌گوید: «این بازی قطعا نقش مهمی در قهرمانی استقلال دارد و از طرفی پرسپولیس هم چشم انتظار این است که استقلال امتیاز از دست بدهد، هر چند که آنها هم بازی سختی با سپاهان دارند. شکست ندادن تراکتور برای استقلال گران تمام می‌شود و بدون شک تیم نکونام در تبریز هدفی جز برد ندارد. از طرفی تراکتور هم دنبال برد است و امیدوارم در نهایت شاهد بازی زیبایی باشیم.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ اکبرپور در مورد تغییرات کادر فنی در تراکتور می‌گوید: «آنها بعد از این تغییر ذوب‌آهن را در تبریز شکست دادند و حالا دنبال شکست دادن استقلال هستند تا برخی از باخت‌های حساس این فصل را جبران کنند. تراکتور در خط هافبک و حمله بازیکنانی خلاق و تاثیرگذار دارد و استقلال بازی سختی در تبریز پیش‌رو دارد. هر دو تیم دنبال برد هستند و طبیعتا تیمی می‌تواند نتیجه بگیرد که تمرکز خوبی داشته باشد.»

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس، تاکید می‌کند:« پیش‌بینی سخت است ولی سرنوشت استقلال دست خودش است. پرسپولیس باید منتظر لغزش استقلال باشد و خودش هم خوب نتیجه بگیرد ولی اگر استقلال همین روند را ادامه دهد قهرمان خواهد شد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی