|

اورونوف بازی با نساجی را از دست داد؟

پرسپولیس که نتوانست برابر سپاهان به برد برسد تا صدر جدول را از استقلال بگیرد ، حالا باید به دیدار نساجی برود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب یک بازی از دیدار‌های هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ علیرضا بیرانوند خوش شانس بود که در بازگشت به ترکیب بعد از گشت سر گذاشتن یک مصدومیت پر حرف و حدیث  کار سختی مقابل سپاهان نداشت و شاید راحت‌ترین و کم دردسرترین کلین شیت خود را ثبت کرد اما او باید آماده یک بازی بسیار سخت در شمال باشد. بیرو در مقطع پنج هفته‌ای پایانی فصل می‌تواند یکی از ارکان اصلی موفقیت احتمالی تیمش باشد و خوب موقعی برگشته تا خودی نشان دهد.

بعید است زوج ریگی – سروش تغییری کند و باید منتظر هنرنمایی این دو در مرکز زمین باشیم که قرار است هم جنگ.های میانه میدان را ببرند هم بازیسازی را با فرار از پرس حریف آغاز کنند. سروش فصل قبل در همین ورزشگاه یک گل زیبا در هفته پایانی به ثمر رساند.

در بازی با سپاهان همه جوره اوستون اورونوف را بستند و طوری محاصره‌اش می‌کردند که فضایی برای حرکت نداشت اما سوال اینجاست که آیا هر تیمی می تواند مثل سپاهان مقابل حرکات این ازبک با تکنیک ایستادگی کند؟ در قائمشهر هم چشم پرسپولیسی‌ها به هنر این بازیکن دوخته خواهد شد تا کار را برای تیم شان در بیاورد.

عیسی آل کثیر انتخاب اول و آخر برای این پست حساس و سرنوشت ساز است. روند گلزنی‌های عیسی در بازی با سپاهان قطع شد اما این از همان مسابقاتی است که می‌توان منتظر گلزنی آل کثیر بود و شاید درخشش او در مقطع پایانی فصل از همین جا آغاز شود.

ترکیب احتمالی:

علیرضا بیرانوند

گئورگی گولسیانی

محمدحسین کنعانی زادگان

عبدالکریم حسن

دانیال اسماعیلی فر

مسعود ریگی

سروش رفیعی

اوستون اورونوف

مهدی ترابی

وحید امیری

عیسی آل کثیر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی