|

مصدومیت شدید هافبک سایپا

مصدومیت شدید محسن مسلمان گزینه پرسپولیس در نقل و انتقالات

محسن مسلمان بازیکن سابق پرسپولیس در دیدار امروز سایپا در برابر صنعت نفت دچار مصدومیت شد.

لینک کوتاه کپی شد

در دقیقه 92 دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان، محسن مسلمان بازیکن سایپا و سیدفاخر تهامی بازیکن آبادانی ها برای تصاحب توپ با یکدیگر برخورد کردند که در این صحنه برخورد دو بازیکن با یکدیگر منجر به مصدومیت شدید مسلمان شد.

مصدومیت مانع انتقال مسلمان به پرسپولیس

بعد از جدایی بشار رسن شایعاتی که درباره بازگشت احتمالی‌ مسلمان به پرسپولیس مطرح شده بود. خود محسن مسلمان هم در این باره گفته بود: «من سایپا را انتخاب کردم. از این انتخاب در شرایط فعلی کاملا راضی هستم. مجموعه‌ای فوق العاده که در سکوت و بدون جنجال و حاشیه در تلاش برای موفقیت است. آقای صادقی نیز مربی خوبی است که اعتماد ویژه‌ای به جوانان دارد و در راستای پشتوانه سازی برای این باشگاه و فوتبال ایران تلاش می‌کند و قطعا هم ایشان و هم باشگاه سایپا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.»

حالا باید منتظر ماند و دید مصدومیت محسن مسلمان چقدر جدی است و در صورت دوری چند هفته مسلمان آیا پرسپولیس همچنان به دنبال این بازیکن می رود یا خیر. 

البته آنگونه که در تصاویر و کلیپ های بیرون از زمین مسابقه منتشر شده، به نظر می رسد مصدومیت مسلمان جدی بوده و این بازیکن از ناحیه ران پا احساس درد شدیدی داشت. 

01557907

01557906

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها