|

باشگاه تراکتور محکوم شد ؛ آیا ایمان سلیمی به پرسپولیس می رود؟

ایمان سلیمی که قرارداد خود را با باشگاه تراکتور فسخ کرده بود با شکایت این باشگاه مواجه شد اما در نهایت تبرئه شد.

لینک کوتاه کپی شد

ایمان سلیمی که بعد از دو فصل حضور در تراکتور ترجیح داد در پایان لیگ نوزدهم و بعد از دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی با این تیم قراردادش را فسخ کند با شکایت مدیران این تیم مواجه شد. مدافع میانی تراکتور که قصد داشت برای حضور در فوتبال اروپا با سود بردن از بندی در قراردادش، آن را با تراکتور فسخ کند در ادامه با پرداخت مبلغ توافق شده از این تیم جدا شد.

با این حال مدیران تیم تراکتور مدعی فسخ غیرقانونی قرارداد این مدافع بودند و در این زمینه شکایت خود را به کمیته انضباطی و تعیین وضعیت با ارائه مستنداتی اعلام کردند. اکنون با بررسی صورت گرفته رای این شکایت به باشگاه تراکتور ارسال شده که مشخص کرده فسخ قرارداد ایمان سلیمی با این باشگاه بدون مانع بوده و مشکل نداشته است.

 

بیشتر بخوانید: مصدومیت شدید محسن مسلمان گزینه پرسپولیس در نقل و انتقالات

 

 

یحیی گل محمدی به دنبال جذب ایمان سلیمی

ایمان سلیمی از بازیکنانی است که از ابتدا در لیست یحیی گل محمدی برای جذب در پرسپولیس حضور داشت. ایمان مدافعی قابل اتکا است که هنوز باشگاه پرسپولیس تمایل به جذب این بازیکن دارند.

بعد از پایان یافتن فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، پرسپولیس نتوانست به جای شجاع خلیل زاده مدافع وسط جذب کند تا فقط با چهار مدافع وسط تخصصی لیگ را شروع کند. با وجود اینکه فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تمام شده اما طبق قانون پرسپولیس می‌تواند ۳ بازیکن آزاد جذب کند، به همین دلیل پرونده جذب بازیکن آزاد هنوز در باشگاه پرسپولیس باز است. 

حالا که کمیته تعیین وضعیت فدارسیون فوتبال در این پرونده به سود سلیمی رای داده و او بازیکن آزاد تلقی می شود، احتمالا خیلی زود به پرسپولیس می پیوندد تا سرخپوشان حداقل در لیگ دیگر کمبود مدافع وسط نداشته باشند. اگر هم این اتفاق رخ ندهد  سلیمی تا پایان نیم فصل بدون تیم بماند، در فصل نقل و انتقالاتی نیم فصل احتمالا جذب پرسپولیس خواهد شد.

منبع: ورزش سه ، ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها