|

استوری هروویه میلیچ دردسرساز شد؛ میلیچ اخراج شد؟

بعد از استوری انتقاد آمیز هروویه میلیچ این بازیکن از شرکت در تمرینات منع شد و در اختیار کمیته اضباطیث استقلال قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

در حالیکه انتظار می رفت هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال در بازی با گل گهر در ترکیب تیمش به میدان برود، اما محمود فکری ترجیح داد تا به جای او، از محمد دانشگر در پست دفاع چپ استفاده کند.

ماجرای استوری جنجالی میلیچ چیست؟

اما یک روز پس از بازی استقلال و گل گهر، هروویه میلیچ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به بازی نکردنش واکنش نشان داد. او در این پست نوشت: « نیمکت نشینی بدون دلیل!  اشکالی ندارد همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز برد خوبی به دست آوردیم و هم تیمی هایم خوب کار کردند.»

ظاهرا این پست اینستاگرامی به مذاق محمود فکری و مدیران استقلال خوش نیامده و سرمربی آبی پوشان امروز از حضور میلیچ در تمرینات تیم ممانعت به عمل آورده و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.

 

بیانیه باشگاه استقلال در خصوص میلیچ

فکری که در تمرینات استقلال به صورت رسمی اعلام کرد بازیکنان این تیم باید فعالیت در فضای مجازی را به حداقل برسانند و از حضور مداوم در اینستاگرام خودداری کنند، پس از این پستی که میلیچ منتشر کرد، خشمگین شده و اکنون این مدافع کروات را در اختیار باشگاه قرار داده است.

در بیانیه ای که باشگاه استقلال منتشر کرد، آمده است: « پس از بازی نکردن هروویه میلیچ در دیدار برابر گل‌گهر، این بازیکن با انتشار استوری در پیج شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد.

این واکنش میلیچ در کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی او موجب شد محمود فکری امروز به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

پیش از این محمود فکری بارها از بازیکنان خواسته بود حتی از کری‌خوانی در فضای مجازی برای تیم‌های رقیب امتناع کنند و استوری این بازیکن از روز گذشته حاشیه‌های زیادی برای استقلال ایجاد کرد.»

میلیچ از استقلال اخراج می شود؟

هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال با دستور محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفت.

533226_608

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    باز استقلال رفت صدر، حاشیه سازی ها شروع شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها