|

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت دو ستاره!

دو بازیکن شاخص لیگ فوتبال ایران در فصل گذشته، ممکن است به محض باز شدن پنجره زمستانی دوباره به تیم های سابقشان بازگردند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که هر یک به دلایلی ممکن است به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه ندهند که البته این مسئله برای مهدی ترابی محتمل تر از علی کریمی است.

1148045_306

ترابی که در ابتدای این فصل بعد از مشکل زمانی برای حضور در قطر و تائید پیشنهاد الدحیل، در نهایت تیم العربی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و به این تیم سرخپوش پیوست، از بدو ورود به قطر و قرنطینه، با مشکل مصدومیت مواجه بود و همسترینگ او به طرز عجیبی آزارش داده و تکرار این مسئله باعث شده که رابطه او با باشگاه به عنوان ستاره ای تاثیرگذار و تعیین کننده به هم بخورد.

مهدی-ترابی

در عین حال علی کریمی هم که از زمان حضور در القطر بازی های نسبتا خوبی با این تیم انجام داده، به نظر به دنبال تیمی بزرگتر از زردپوشان قطری برای ادامه بازی است چرا که اهداف مهم تری برای بازی در تیم ملی و حضور در اسکواد ملی برای جام جهانی 2022 را در ذهن دارد و به همین سبب ممکن است دوباره سر از ایران در بیاورد و پیراهن استقلال را برتن کند. البته در مورد علی کریمی شایعات جدی وجود دارد که به الدحیل خواهد پیوست اما باید منتظر قطعیت این شایعه ماند که اگر این اتفاق رخ دهد و کریمی از القطر به الدحیل چرخ بخورد، استقلالی ها باید حداقل یک نیم فصل دیگر برای بازگشت وی به اردوی تیمشان صبر کنند. بازیکنی که از دید آن ها، قهرمانی شان در لیگ را قطعی می‌کند.

 

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها