|

مشکل لیورپول با مهدی طارمی حل می شود!

تیم لیورپول برای حل مشکل پنالتی گرفتن به مهدی طارمی مهاجم ایران نیاز دارد!

لینک کوتاه کپی شد

عملکرد مهدی طارمی در تیم پورتو مورد توجه رسانه های اروپایی و آسیایی قرار گرفته است. یک سایت پرتغالی نوشته است که مهدی طارمی و لوئیس دیاز تاکنون هرگز یک دیدار را به طور کامل و 90 دقیقه در کنار یکدیگر برای پورتو به میدان نرفته اند ولی تأثیر بسیار زیادی در نتایج این تیم داشته اند.

این دو بازیکن باعث شدند تا کامبک پورتو برابر ویتوریا گیمارش کامل شود. جایی که پورتو با یک گل از میزبان خود عقب بود و لوئیس دیاز دقیقه 32 به جای روماریو بارو به میدان آمد. طارمی گل های اول و دوم را به ثمر رساند و بازی را به 2-2 کرد و دیاز نیز گل سوم و برتری بخش تیمش را به ثمر رساند و پاس گل دوم را نیز به طارمی داد.

این در حالی است که لوئیز دیاز با 917 دقیقه حضور در ترکیب پورتو دهمین بازیکن پراستفاده سرجیو کونسیسائو مربی پورتو است و طارمی نیز با 700 دقیقه حضور در ترکیب پورتو، سیزدهمین بازیکنی است که بیشتر از بقیه توسط مربی پورتو مورد استفاده قرار گرفته است. این امر باعث واکنش شدید هواداران پورتو در فضای مجازی مواجه شد و آنها خواستار استفاده بیشتر از طارمی و دیاز در ترکیب اژدهاها شدند.

طارمی در مدت حضورش در پورتو تاکنون موفق شده است 6 گل بزند، 3 پاس گل بدهد و 3 بار برای تیمش پنالتی بگیرد. اتفاقی که با واکنش مجری مراسم‌ قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شبکه فاکس اسپورتس مواجه شد.

نتایج آنالیز سایت «Twenty3Sport» در انگلیس نشان داده است تیم منچستریونایتد از سال گذشته با وجود ۱۰۱۷ برخورد در محوطه جریمه حریفان خود صاحب ۱۹ پنالتی شده است و تیم لیورپول باوجود ۴۰۰ برخورد بیشتر در محوطه جریمه تیم‌های مقابل، تنها ۱۰ پنالتی به دست آورده است.

در همین ارتباط «روشن رای» مجری شبکه فاکس اسپورتس و همچنین مجری بعضی از مراسم‌های قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل این مشکل لیورپول پیشنهاد داد این تیم انگلیسی مهدی طارمی مهاجم پورتو را که در گرفتن پنالتی تبحر دارد، جذب کند.

البته تبحر طارمی در گرفتن ضربات پنالتی، به مذاق رقیبان پورتو خوش نیامده و این مسئله واکنش‌های زیادی در پرتغال داشته است. بعضی از هواداران تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون که رقیب پورتو هستند، طارمی را به شیرجه زدن و فریب داور متهم کرده‌اند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها