|

واکنش استقلالی ها به حرکت حامد لک در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن

هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به حرکت حامد لک در دیدار پرسپولیس و ذوب ‌آهن واکنش نشان داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان جدال پرسپولیس و ذوب‌آهن، هواداران استقلال ابتدا حدود یک ساعت در فضای مجازی کرکری خواندند و پیروز نشدن حریف سنتی خود را جشن گرفتند ولی پس از آن در یک حرکت همه‌گیر، مطلبی میان صفحات و کانال‌های استقلالی به صورت مشترک بازنشر داده شد و همزمان با آن انتقادات بسیار تندی از طرف آنها متوجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

استقلالی‌ها رکن قضایی فدراسیون را متهم به نگاه دوسویه می‌کردند و تأکید داشتند اگر قرار است قوانین انضباطی لیگ برتر به صورت کامل و یکسان اجرا شود، هیچ تفاوتی نباید میان پرسپولیسی‌ها و سایر حاضران در این مسابقات باشد.

محرومیت دستیار رحمتی

دلیل اعتراض شدید و دامنه‌دار استقلالی‌ها، رفتاری بود که از نظر آنها باید با برخورد قاطع داور بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن مواجه می‌شد و علاوه بر آن، کمیته انضباطی نیز باید بلافاصله دستور موقت صادر می‌کرد ولی چنین کاری را در مورد دروازه‌بان پرسپولیس نکرد! هواداران استقلال فیلمی را در فضای مجازی منتشر کردند که طی آن در دقیقه ۸۶ مسابقه هنگامی که ذوب‌آهن قصد ارسال ضربه کرنر روی دروازه پرسپولیس را دارد، حامد لک برای برهم زدن تمرکز آنها یک توپ دیگر داخل زمین می‌اندازد و همین مسئله موجب توقف و ایجاد وقفه چند ثانیه‌ای درون میدان شد.

بیشتر بخوانید: حامد لک نامزد بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا

استقلالی‌ها مدعی‌اند در جریان بازی شهرخودرو و آلومینیوم، علی‌اصغر قربانعلی‌پور یکی از دستیاران مهدی رحمتی برای جلوگیری از ضد حمله اراکی‌ها دقیقاً همین کار را از کنار زمین انجام داد و علاوه بر دریافت کارت قرمز از داور، فدراسیون فوتبال هم بلافاصله حکم محرومیت این مربی را صادر کرد ولی حالا هیچ تصمیمی در مورد سنگربان پرسپولیس بابت انجام حرکت مشابه صورت نگرفته است.

همه غیر از پرسپولیسی‌ها

روند اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به حرکت حامد لک و عدم برخورد فدراسیون فوتبال با این مسئله تا دیروز ادامه داشت و استقلالی‌ها تأکید داشتند جرم دروازه‌بان پرسپولیس دقیقاً مانند دستیار مهدی رحمتی بود ولی قربانعلی‌پور محروم شد و لک بدون هیچ مشکلی مهیای جدال بعدی پرسپولیس می‌شود.

مگر خون دروازه‌بان پرسپولیس از بقیه رنگین‌تر است

طرفداران استقلال مدعی بودند بازیکنان پرسپولیس و سنگربان این تیم از یک حصار نامرئی استفاده می‌کنند و به همین خاطر هیچ محرومیتی برای حامد لک در نظر گرفته نشده ولی یک مربی دیگر به خاطر حرکتی مشابه باید محکومیت انضباطی داشته باشد. جالب این که برخی صفحات هواداری استقلال مدعی بودند مگر خون دروازه‌بان پرسپولیس از بقیه حاضران در لیگ برتر رنگین‌تر است که نباید بابت چنین تخلفی محروم شود؟

منبع: خبر ورزشی

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها