|

امضای پپ پای حکم اخراج لمپارد؟

(ویدیو) خلاصه بازی چلسی1 - منچستر سیتی3؛ 14 دی

چلسی با نتیجه سه بر یک از منچستر سیتی شکست خورد تا زمزمه های اخراج فرانک لمپارد شنیده شود.

لینک کوتاه کپی شد

حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد، جایی که چلسی از مهمانش منچسترسیتی ۳ بر یک شکست خورد.

نیمه اول هرچه آبی های میزبان زدند به در بسته خورد و هرچه آبی آسمانی های مهمان زدند به تور نشست! سیتی با گل های گوندوغان، فودن و دبروینه در دقایق ۱۸، ۲۱ و ۳۴ با برد قاطع به رختکن رفت. نیمه دوم سیتی خیلی منطقی بازی را کنترل کرد و چلسی هم توانایی جبران گل های خورده نیمه اول را نداشت. تنها یک مرتبه توسط هادسون اودوی در دقیقه ۲+۹۰ به گل رسیدند.

گل اول منچستر سیتی

در دقیقه 18 بازی خوب تیم پپ گواردیولا نتیجه داد و این تیم موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند. پاس فیل فودن برای ایلکای گوندوگان و چرخش فوق العاده او با یک ضربه تمام کننده همراه بود تا منچسترسیتی 1-0 پیش بیفتد.

01559259

گل دوم منچسترسیتی

حملات منچسترسیتی بعد از گل اول نیز ادامه داشت. در دقیقه 21 پاس کوین دی بروین در دهانه دروازه و ضربه تمام کننده فیل فودن به گل دوم سیتیزن ها منجر شد.

01559261

گل سوم منچسترسیتی

در کمال ناباوری منچسترسیتی موفق شد در دقیقه 35 گل سوم را هم وارد دروازه چلسی کند. رحیم استرلینگ روی یک ضد حمله با دروازه حریف تک به تک شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. با این حال کوین دی بروین توپی برگشتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه 3-0 شود.

01559262

منچستر سیتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 54 گلزنی کند اما ضربه سر رودری با واکنش فوق‌العاده ادوارد مندی راهی کرنر شد.

در دقیقه 83 منچسترسیتی به یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه چلسی دست یافت اما ضربه کوین دی بروین بعد از برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر شد.

گل اول چلسی

در در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد چلسی موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. در دقیقه 92 ارسال کای هاورتز در دهانه دروازه با ضربه تمام کننده هادسون اودوی همراه بود تا نتیجه 3-1شود و بازی با همین نتیجه نیز پایان یابد.

 

جایگاه دو تیم در جدول

سیتی که این روزها بدجور درگیر کرونایی شدن بازیکنانش شده ۲۹ امتیازی شد تا به رده پنجم برسد. چلسی هم در ادامه ناکامی هایش با ۲۶ امتیاز به رده هشتم سقوط کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها