|

آیا محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده می شود؟

در حالی که اخباری مبنی بر بخشش محرومیت عیسی آل کثیر در رسانه ها منتشر شده این موضوع از سوی مسئولان باشگاه تکذیب شد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از روزنامه های ورزشی صبح امروز خبری را شب گذشته منتشر کرد مبنی بر اینکه ممکن است عیسی آل کثیر مهاجم محروم تیم فوتبال پرسپولیس زودتر از موعد تعیین شده به میادین بازگردد.

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درست چند ساعت مانده به دیدار تیمش مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا، به دلیل شادی گلش در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان توسط کنفدراسبون فوتبال آسیا به مدت ۶ ماه از حضور در میادین فوتبالی محروم شد و حتی شانس حضور در فینال این رقابت ها را از دست داد.

آل کثیر تا الان نیمی از محرومیت خود را پشت سر گذاشته است. باشگاه پرسپولیس از چند هفته قبل از فینال آسیا، تلاش های زیادی کرد تا بتواند محرومیت این بازیکن را کم کند یا حداقل به تعلیق دربیاورد، اما موفق به این کار نشد. با این حال، خبری آمد که ممکن است باقی مانده محرومیت این بازیکن از سوی AFC بخشیده شود.

توئیت ابراهیم شکوری در خصوص بخشش آل کثیر

این در حالی است که بلافاصله پس از انتشار این خبر، ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس با انتشار یک توئیت، شایعات در این زمینه را تکذیب کرد و نوشت:  هواداران عزیز، اتفاق تازه ای در جریان پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر و جذب بازیکنان جدید رخ نداده و انتشار اخبار و شایعات این چنینی، غیر از برهم زدن تمرکز تیم در شب مسابقات ،اهداف دیگری را دنبال نمی کند.

بیشتر بخوانید: احتمال بخشش عیسی آل کثیر قوت گرفت

 

تکذیب خبر تعلیق محرومیت دو ماهه آل کثیر توسط مشاور حقوقی پرسپولیس

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در پرونده های بین الملل نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار استوری نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: خبر تعلیق محرومیت دو ماهه عیسی آل کثیر تکذیب می شود، هنوز دیوان داوری ورزش درباره پرونده آل کثیر رای صادر نکرده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی این خبر را رد می کنند که عیسی آل کثیر در جدید ترین صحبت های خود در واکنش به این خبر می گوید:  انشالله که این محرومیت هم بخشیده می‌شود تا من بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم و به بهترین شکل ممکن در لیگ و باقی مسابقات دینم را به تیمم ادا کنم.

پرسپولیس که در مسابقات لیگ برتر به شدت غیبت عیسی آل کثیر را حس می کند و مهاجمان این تیم نتوانسته اند جای خالی این مهاجم گلزن را پر کنند، زدن ۶ گل در ۶ بازی آن‌هم توسط مدافعان و هافبک‌ها و عملکرد ضعیف دو مهاجم دیگر باعث شده که باشگاه پرسپولیس دوباره به فکر بیافتد تا بتواند هر طور شد باقی‌مانده زمان محرومیت عیسی آل کثیر را تعلیق کند.

ارسال لایحه جدید به دادگاه عالی ورزش

در همین راستا گفته می شود، دادگاه عالی ورزش به ای اف سی اعلام کرده است که تا تاریخ ۲۵ دی‌ ماه لایحه دیگری را برای محرومیت عیسی آل کثیر ارائه کنند و در مقابل هم باشگاه پرسپولیس قصد دارند با همفکری تیم حقوقی این باشگاه لایحه قوی تری برای دادگاه عالی ورزش همراه با اسناد و مدارک محکم تری ارائه کنند.باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه عالی ورزش است و امیدوار است تا بلکه بتواند بعد از گذشت ۴ ماه از محرومیت این بازیکن شرایط لغو محرومیت او را فراهم کند.

محرومیت آل کثیر تا فروردین 1400

با توجه به اعلام نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس برخلاف ادعای برخی رسانه ها دادگاه عالی ورزش هنوز تصمیم جدیدی در رابطه با پرونده عیسی آل کثیر نگرفته است و محرومیت او همچنان ادامه دارد و به نظر هم نمی رسد که اتفاق خاصی بیفتد و آل کثیر تا فروردین ۱۴۰۰ محروم است.

منبع: پارس فوتبال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها