|

مسی و راموس در یک تیم

دو فوق ستاره رئال و بارسا هم تیمی می‌شوند؟

برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو ادعای جالب توجه و غیرمنتظره ای را مطرح کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در سال جدید و پیش از جدال برابر سلتاویگو صراحتاً اعلام کرد که باید تمدید قرارداد دو ستاره لوس بلانکوس یعنی سرخیو راموس و لوکا مودریچ نهایی شود.

زیدان گفت: " ما همه می‌خواهیم که سریع تر این مشکل حل شود. در واقع این به نفع همه و به سود ماست. اینکه چنین شرایطی به سرعت تغییر کند."

به نظر می رسد که در مورد لوکا مودریچ موضوع نگران کننده ای هواداران رئال مادرید را تهدید نمی کند زیرا همانطور که طی روزهای گذشته رسانه‌های مختلف تایید کردند او به زودی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با کهکشانی ها تمدید خواهد کرد. در واقع ستاره کروات پیشنهاد دستمزد رئال مادرید را پذیرفته و یک فصل دیگر با پیراهن سفید لوس بلانکوس به میدان خواهد رفت.

از طرف دیگر اوضاع تمدید قرارداد سرخیو راموس و لوکاس واسکز خیلی امیدوار کننده نیست. باشگاه رئال مادرید به دنبال این است که قرارداد ال کاپیتانو را تمدید کند؛ البته با کاهش 10 تا 15 درصدی حقوق او.

ستاره اسپانیایی و اطرافیانش هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده‌اند اما شبکه تلویزیونی ال چرینگیتو ادعای قابل توجهی را مطرح کرده است.

جوزپ پدرول، کارشناس معروف شبکه تلویزیونی ال چرینگیتو مدعی شده که سرخیو راموس و فلورنتینو پرز چهارشنبه گذشته و در هتل Huerto del Cura جلسه ای را با یکدیگر برگزار کرده‌اند. پدرول در این باره گفت: " این جلسه کاملا دوستانه و صمیمانه بود اما سرخیو به فلورنتینو پرز گفت من پیشنهادی که داده ای را قبول نمی کنم و از این پس به پیشنهادات دیگر گوش خواهم داد."

ادعای دیگر در این باره به این موضوع برمی‌گردد که راموس به پرز گفته است پاری سن ژرمن قصد دارد با جذب او در کنار لیونل مسی تیم فوق‌العاده بزرگی را تشکیل دهد و حتی رئیس رئال مادرید نیز تایید کرده که در صورت دریافت پیشنهاد برای سرخیو راموس به آنها توجه خواهد کرد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها