|

شش روز تا دربی ؛ استقلال یا پرسپولیس؟

دربی را چه تیمی با پیروزی پشت سر خواهد گذاشت؛ استقلال پرامید یا پرسپولیس با انگیزه؟

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال با دو گل آلومینیوم اراک را شکست داد و پرسپولیس برای سومین بار متوالی به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید. حالا آبی ها به صدر جدول رسیده‌ و بیش از هر زمان دیگری به فتح دوباره لیگ ایران امیدوار شده‌اند. آن‌ها حالا اطمینان دارند که با شکست در دربی نیز این جایگاه را به رقیب سنتی نمی‌بازند و شاید همین موضوع شمشیر دو لبه برای شاگردان محمود فکری باشد؛ برد آرامش یا باخت از سر غافل‌گیری.

اما رقیب تیم آبی، حریفی زخم خورده و به شدت با انگیزه است. تیمی که تا پای جام آسیا هم رفت اما به چیزی بهتر از مدال نقره ای رنگ نرسید و بعد از آن هم هرچه تلاش کرد که این کابوس را پشت سر بگذارد، به یک سد محکم و اما-اگر خورد.

آن ها برای پیروزی مقابل نساجی حریف گلر جوان تیم شمالی نشدند و تا دقیقه ۹۰ از ذوب آهن پیش بودند اما... اما بازی با سپاهان بی حرف و حدیث بود. تیم یحیی گل‌محمدی نمایش دلپذیری ارائه نکرد و در ترکیب مهاجمی هم نداشت که به آن دل خوش کند. پس شاید نگرانی هواداران این تیم طبیعی باشد.

اردوی تیم فکری هم خیلی آرام و بی اضطراب نیست. شیخ دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم اگرچه در مقابل آلومینیوم گلزنی کرد اما هنوز به مهاجم قاتل مدنظر آبی ها تبدیل نشده و خط هافبک آبی ها نیز با ایده آل کادرفنی فاصله دارد.

در جدول استقلال با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با دو برد و پنج تساوی، ۱۱ امتیاز دارد و در رتبه دهم جای گرفته است. آن ها برای صدرنشینی باید هر سه بازی عقب افتاده (استقلال، مس، گل گهر) را با پیروزی پشت سر بگذارند. 

منبع:ورزش3

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها