|

حق انتقال جهانبخش به برایتون در حساب فدراسیون فوتبال

پیگیری های تیم حقوقی فدراسیون فوتبال برای دریافت حق انتقال علیرضا جهانبخش به برایتون انگلیس با اتفاقات مثبتی همراه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، برایتون مبلغ حق انتقال جهانبخش را به باشگاه‌هایی که او را پرورش داده‌اند با توجه به قوانین مکانیزم مشارکت در فوتبال، به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، همان طور که در ماه های اخیر در خبرها آمده مبلغ قابل توجهی از انتقال جهانبخش به فوتبال ایران خواهد آمد. پول تعیین شده برای انتقال او به برایتون بالای 750 هزار یورو است که 70 هزار یورو از آن به باشگاه نایمخن هلند می رسد. مابقی این پول هم وارد فوتبال ایران می شود که بین فدراسیون فوتبال و باشگاه های سابق جهانبخش تقسیم می شود. با توجه به انحلال داماش گیلان و طبق قوانین رسمی فیفا، این رقم به فدراسیون فوتبال می رسد و بر اساس محاسبات اولیه، حدود 430 هزار یورو پول یه فدراسیون فوتبال خواهد رسید.

از همین رو اخیرا یا پیگیری تیم حقوقی فدراسیون که به صورت رسمی در 11 ماه گذشته در حال پیگیری بوده‌اند روند دریافت حق رشد جهانبخش انجام شده و ظاهرا این پرونده با نتیجه مثبت همراه شده است.

داستان از این قرار است که طبق قوانین دریافت حق رشد از مکانیزم مشارکت تنها تا دو سال بعد از انعقاد قرارداد امکان پذیر است. الان هم پیگیری های جدی این تیم حقوقی باعث شدن قبل از باطل شدن این فرصت و زمان، کارهای نهایی پرداخت این پول از سوی باشگاه برایتون انجام شود. 

به این ترتیب طبق شنیده ها فدراسیون فوتبال هم شماره حساب ارزی در یکی از بانک های آلمان را به باشگاه ارائه داده و منتظر پرداخت کامل پول بعد از تعطیلات شروع سال نو میلادی است و اگر مشکل خاصی درباره تحریم ها پیش نیاید ۴۳۰ هزار یورو به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهد شد.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها