|

پرسپولیس و یحیی گل محمدی؛ بن بست واقعی؟

به نظر می رسد که سرمربی سرخ پوشان پایتخت به بن بست واقعی در خط حمله رسیده است و تقریبا هیچ برنامه ای برای نجات از بحران کنونی وجود ندارد. …

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خط حمله پرسپولیس یک روز ناامید کننده دیگر را تجربه کرد تا این تیم با ۱۱ امتیاز رد رده دهم جدول رده بندی باقی بماند.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی یک بحران واقعی را در خط حمله تجربه می کند و به نظر می رسد که سرمربی این تیم هیچ پلن جدیدی برای رهایی از این بحران ندارد چرا که عملا همه نقشه ها را اجرا کرده و هیچکدام جواب نداده است.

خط حمله پرسپولیس به کلی دچار تغییر شده است.استوکس و اوساگونا که با نظر یحیی راهی تیم شدند ناامید کننده بودند و خیلی زود جدا شدند. علی علیپور و مهدی ترابی هم که لژیونر شدند تا عیسی آل کثیر راهی تیم شود که او هم با آنها حرکت عجیب و محرومیت عجیب تر همراه شد تا پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه شود.

پرسپولیس یک گزینه خالی در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات داشت. عباس زاده گزینه خوبی بود اما یحیی او را نخواست تا این بازیکن راهی تراکتور شود و تاکنون توانسته سه گل به ثمر رساند و شش امتیازی برای تیمش کسب کند.

در نهایت گل محمدی روی مهدیخانی دست نهاد و این بازیکن که پیش از این شاگرد یحیی در شهر خودرو بود به پرسپولیس پیوست به این امید که مشکل خط حمله را برطرف کند اما یا بسیار ناآماده است و یا اینکه یحیی قصد  استفاده از او را ندارد.

مهدیخانی تاکنون چند بازی به صورت نصف و نیمه به میدان رفته که عملا چیزی از او ندیده ام.

مهدی عبدی هم که اصلا انگیزه لازم را ندارد. او یک بازیکن جوان است اما به ندرت بازی درگیرانه را در دستور کار خود قرار می دهد. باتوجه به اینکه این مهاجم جوان در لیگ قهرمانان آسیا دو گل حیاتی به ثمر رساند پیش بینی می شد که با انگیزه بالا در لیگ برتر ظاهر شود اما اصلا اینگونه نشده و به نظر می رسد که یحیی هم متوجه چنین چیزی شده و به همین خاطر برابر سپاهان او را نیمکت نشین کرد.

گل محمدی برابر سپاهان تصمیم گرفت که وحید امیری را به عنوان مهاجم نوک به میدان فرستد اما  این تاکتیک هم جواب نداد تا بار دیگر ثابت شود که خط حمله پرسپولیس با یک بحران واقعی مواجه است و همه تاکتیک های گل محمدی هم تااین لحظه جواب نداده است.

پرسپولیس باید در دیدار معوقه هفته هشتم به مصاف استقلال برود. باید دید که گل محمدی چه برنامه ای برای تقویت خط حمله تیمش در این بازی حساس دارد. هر مهاجمی که بتواند در این بازی گلزنی کند انگیزه لازم را برای ادامه فصل به دست خواهد آورد.

در شرایط کنونی پرسپولیس سه مهاجم نوک به نام های آرمان رمضانی، مهدی عبدی و مهدی مهدیخانی را دارد. آیا گل محمدی یکی از این سه مهاجم را به بازی خواهد گرفت یا اینکه از امیری در پست غیر تخصصی اش بهره خواهد گرفت؟ باید صبر کرد و منتظر ماند.

منبع: شفقنا ورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها