|

(ویدئو) خلاصه بازی آث میلان 1 - یوونتوس 3 ؛ 17 دی 99

یوونتوس موفق شد در خانه آث میلان به برتری شیرین 1-3 دست یابد و بدین ترتیب به صف مدعیان قهرمانی بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به پیروزی برابر آث میلان نیاز داشت و با تکیه بر درخشش ستاره های جدید خود به این مهم دست یافت. حالا یوونتوس در صورت برتری در بازی عقب افتاده خود به فاصله چهار امتیازی صدر جدول می رسد.

شروع بهتر توسط میلان

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و روی پاس اشتباه رودریگو بنتانکور صاحب فرصت شد، اما ضربه زمینی کاستیخو در در اختیاز ووچیک شزنی قرار گرفت. اما در ادامه یوونتوس بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 15 و با ضربه تماشایی فدریکو کیه زا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما شوت او با بدشانسی به دیرک دروازه میلان برخورد کرد.

گل اول یوونتوس در دقیقه 18

اما در دقیقه 18 یوونتوس موفق به زدن گل اول شد. روی پاس پشت و زیبای پائولو دیبالا، کیه زا در سمت راست محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 23 و روی پاس هاکان چالهان اوغلو بود که رافائل لئائو فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی میلان داشت، اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد فدریکو کیه زا با گذر از سد داویده کالابریا فرصت داشت گل دوم خودش و یوونتوس را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او با عکس العمل جیجی دوناروما همراه شد. در دقیقه 35 آرون رمزی با اشتباهی عجیب و ضربه به سمت دروازه خودی تا آستانه باز کردن دروازه یوونتوس پیش رفت، اما شزنی با تیزهوشی دروازه را نجات داد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) خلاصه بازی منچستریونایتد 0 - منچسترسیتی 2 ؛ 17 دی 99

شروع بهتر میلان در نیمه دوم

اما در دقیقه 41 میلان به گل تساوی دست یافت. ارسال عرضی و زمینی لئائو در محطه به کالابریا رسید و او با ضربه ای تکضرب به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شوند. میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان اوایل نیمه دوم می توانست به گل دوم نیز دست یابد، اما ضربه محکم دیگو دالو از راهی دور توسط شزنی مهار شد.

اما در دقیقه 61 یوونتوس به گل دوم دست یافت. باز هم روی پاس دیبالا، کیه زا پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.  در دقیقه 70 کریستیانو رونالدو با ارسال از سمت چپ وینستون مک کنی را درون محوطه صاحب فرصتت گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن با مهار تماشایی دوناردوما همراه شد.

برتری مهمان با اختلاف 2 گل

اما در دقیقه 76 یوونتوس به گل سوم هم رسید. ارسال زمینی دژان کولوسفسکی از سمت راست با ضربه تمام کننده مک کنی در دهانه دروازه همراه شد و یوونتوس 1-3 از حریف خود پیش افتاد. در ادامه میلان نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه یوونتوس ایجاد کند و در نهایت مهمان با دو گل به برتری دست یافت.

منبع: ورزش سه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها