|

درخشان: چرا باید به یحیی گل ‌محمدی اولتیماتوم بدهند؟

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است روز دربی هر تیمی برنامه هایش را درست پیاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد.

لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در سه دیدار متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا دچار اُفت روحی و روانی شده‌اند، اما مسئله‌ای که در دیدار برابر سپاهان دیدیم و نگران کننده بود این است که خط حمله این تیم قدرتمند عمل نمی‌کند و توان این را ندارد که خواسته‌های سرمربی را اجابت کند و این برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرده است.
 
وی ادامه داد: امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر حل شود، اما در مجموع بازی بدی نبود و فکر می‌کنم اگر پرسپولیس مهره خوبی در خط حمله داشت شاید می‌توانست برنده این دیدار باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند. عدم حضور یک فوروارد تمام عیار هم، کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند و مانع از این می‌شود که روند مثبت سابق را داشته باشند.

*وظیفه مدیرعامل است به سرمربی تیم کمک کند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دربی پایتخت تصریح کرد: دربی یک دیدار خاص است که باید برای آن خیلی مسائل را در نظر گرفت و دقت بالایی داشت. اگر هر تیمی برنامه‌هایش را برای آن دیدار درست پیاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد. باید دید گل‌محمدی چه تدابیری را برای این دیدار لحاظ می‌کند و چه تمهیداتی را برای شکست استقلال در نظر دارد.
 
سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به تحت فشار قرار دادن یحیی گل محمدی عنوان کرد: دلیلی ندارد وقتی یک مربی در یک تیم مشغول کار است به او اولتیماتوم بدهند! برای چه باید به گل‌محمدی اولتیماتوم بدهند؟ باید فضا را برای تمرکز بیشتر مربی تیم فراهم کنند و اجازه دهند که کارش را انجام بدهد و تصمیمات فنی درست بگیرد.
 
درخشان تصریح کرد: در واقع وظیفه مدیرعامل است که به سرمربی تیم کمک کند و همه مدیران باید بدانند که برای سرمربی باید امنیت شغلی ایجاد کنند و تمرکزش را به هم نزنند تا کارایی داشته باشد. هم مدیر و هم تیم از این که هر لحظه سرمربی را تحت فشار قرار دهند و فکرش را درگیر کنند متضرر می‌شوند.

*پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد

وی در خصوص نقش جدایی بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در ناکامی‌های اخیر این تیم گفت: وقتی یک تیم بازیکنان موثرش را از دست می‌دهد مطمئناً این خلاء باعث خواهد شد در نتیجه‌گیری موفق عمل نکنند. بازیکنانی که این فصل از پرسپولیس جدا شدند بازیکنان خوب و تاثیرگذاری بودند که می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند. با رفتن این بازیکنان باید مربی را حمایت کنند تا جای خالی آن‌ها را با تفکرات فنی خود پر کند نه اینکه او را مدام تحت فشار قرار دهند و بگویند شما توانمند نیستید؛ از نظر من این روش غلط است. شما که بازیکنانتان را از دست داده‌اید حداقل مربی و تفکرانش را از دست ندهید، حمایتش کنید تا بتواند به تیم کمک کند.
 
درخشان در پاسخ به این سوال که “آیا پرسپولیس امسال هم می‌تواند جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد” گفت: بله این تیم هیچ چیز برای قهرمانی کم ندارد، در نیم فصل می‌توانند چند بازیکن خوب بگیرند و تیم را تقویت کنند. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است آن‌ها هنوز هم می‌توانند با دو برد به بالای جدول برگردند و از مدعیان اول قهرمانی باشند.

منبع:برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها