|

حمله تند مهدی فنونی زاده به پرسپولیسی ها

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در داربی پیش رو با اختلاف دو گل به پیروزی می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی فنونی زاده پیشکسوت جنجالی استقلال بار دیگر با انتشار یک استوری پر حرف و حدیث نسبت به سیاست باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی واکنش نشان داد.

Img20210108135521957

 

فنونی زاده: داربی مثل شطرنج است

مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۴ اظهار کرد: در ابتدای لیگ گفته بودم هواداران استقلال در ابتدای فصل نباید انتظار بازی خوب را از تیم داشته باشند چون تمرینات دیر شروع شد و نیاز بود تیم به هماهنگی برسد. الان هم می‌بینید تیم به هماهنگی خوبی رسیده و بازی‌های خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: قبل داربی استقلال شرایط بسیار خوبی را دارد اما پرسپولیس بسیار ضعیف شده است. آنها در آن فینال هم باختند و الان شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. به همین خاطر پیش بینی من این است که استقلال بازی را با اختلاف دو گل به سود خود به پایان می‌برد. البته اگر تیم بهتر هم عمل کند می‌تواند گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. اگر آقای فکری تیم را با سیستم ۴-۳-۳ به زمین بفرستد، قطعا شاهد بازی جذابی از استقلال  خواهیم بود.

فنونی‌زاده همچنین گفت: این بازی مثل شطرنج است. اگر مربیان شطرنج را به خوبی بلد باشند، می‌توانند بازی خوبی ارائه  بدهند. این بازی بسیار خاص است و تیمی که می‌خواهد برنده بازی باشد باید با تمرکز بالا وارد بشود. بازیکنان استقلال باید استرس را از خود دور کنند تا با آرامش بازی کنند.

وی درباره حواشی پیش از مسابقه  هم ادعا کرد: شنیده‌ام ابراهیم شکوری به فدراسیون رفته تا به داوری اعتراض کند. پس ما فهمیدیم آن زمانی هم که دبیر کل بود، در داوری‌ها دخالت می‌کرد که هر بازی برای پرسپولیس پنالتی بگیرند!  با این حال امیدوارم داوری بازی پیش رو با شرف قضاوت کند.

وی پایان درباره خاطره‌اش از داربی‌ها هم گفت: بازی‌ که برای اولین بار با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس بازی کردم برایم خاطره‌انگیز است. در آن بازی ما دو بر یک به پیروزی رسیدم و واقعا برایم شیرین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    یک توصیه دارم خدمت کاپیتان اقا این بنده خدا بیماره باید ببرن دوباره ترکش بدن شما راه خودت رو برو احتمالا بعد از ترک اعتیاد در رازبقا ازش بعنوان خندگ دو متری رونمایی خواهد شد شما ولش کن کار خودتو بکن ممنون

  • هه بانمک مهدی فنونی زاده ارسالی در

    پارسال 5بازی پشت سره هم پنالتی برای شماگرفتن داورها پس کسی توی فدراسیون فوتبال داشتید

    هوچی گرتیم شماست وشماهستید که ازاول فصل تاالان بیانیه زدیدعلیه پرسپولیس وفدراسیون فوتبال ولیگ


    هوچی گرشماهستید که توی تمام بازی هااعتراض دارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها