|

تست دوپینگ میلیچ مثبت اعلام شده است؟

قرمزپوشان معتقدند تست دوپینگ هرویه میلیچ در بازی ماشین سازی از سوی ایفمارک مثبت اعلام شده

لینک کوتاه کپی شد
1

در حالی که کمتر از سه روز به دربی حساس پایتخت باقی مانده است ادعایی از سوی پرسپولیسی ها مطرح شده که می‌تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. قرمزپوشان معتقدند تست دوپینگ هرویه میلیچ در بازی ماشین سازی از سوی ایفمارک مثبت اعلام شده و تمام جنجال‌های به وجود آمده میان فکری و میلیچ نمایشی بوده و این بازیکن به علت مثبت شدن تست دوپینگش از حضور در تمرینات استقلال محروم بوده است.

این اتفاق در حالی رقم خورد که در چند دیدار ابتدایی هرویه میلیچ ستاره آبی ها بود و ناگهان سکونشین تیم فکری شد و پس آن هم از سوی سرمربی استقلال از حضور در تمرینات منع شد.

بسیاری از هواداران پرسپولیس معتقدند فدراسیون فوتبال دوباره قصد دارد دوپینگی بودن بازیکن استقلال که در گذشته نیز سابقه داشته اند را پنهان کند!

چند سال قبل بود که تست دوپینگ چند بازیکن استقلال مثبت اعلام شد و در کمال تعجب هیچ محرومیتی شامل حال بازیکنان استقلال نشد در حالی در همان سال بازیکنی از صبای قم به علت مصرف همان ماده‌ای که بازیکنان استقلال در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس مصرف کرده بودند، یک سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

 

استوری روزبه دلاور در مورد دوپینگ میلیچ

 لجن و کثافته که امسال لیگو گرفته اون از پنالتی های سفارشی، نگرفتن پنالتی های حریف و برنامه ریزی دلخواه برای لیگ این از ماستمالی دوپینگو..

img_20210108_124034

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لنگ پاره ارسالی در

    لجن و کثافت تیم لنگ نجاست خودته که چند سال بوی گندش فوتبال و ورداشته . علیک سلام!
    ادمین مرد باش و نظرمو تایید کن

  • Sardar Hussaini ارسالی در

    یک هافبک

  • ناشناس ارسالی در

    باشه خدا اون بالاس
    شیرمردان غیور پرسپولیس...

  • حسن ارسالی در

    چه طور بلدن با جوسازی عیسی را محروم کنن مدیرای پرسپولیس بی عرضن

  • محمدرضا ارسالی در

    به من فقط یه چیزو بگید،این سایت هواداری پرسپولیسه یا یه سایت بی طرف؟وقتی توو کارت حرفه ای نباشی و چهارتا عقده ای سایتو مدیریت کنن همین میشه دیگه،ادم این خبرو میخونه فکر میکنه هوادارای پرسپولیس نوشتن،سلطان دوپینگ ینفره اونم سید بلال حسینی.میدونم این کامنت منو نمیذارید داخل سایت،مهم نیس،فقط خواستم شماها بخونید شاید وجدانتون بیدار شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها