|

دو گل و یک پنالتی سهم طارمی

خلاصه بازی پورتو - فامالیکائو و درخشش مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نمایش استثنایی در دیدار با فامالیکائو ارائه داد و نقش اول برتری تیمش بود.

لینک کوتاه کپی شد

بامداد شنبه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، تیم فامالیسائو پذیرای پورتو مدافع عنوان قهرمانی بود و با حساب چهار بر یک شکست خورد.

«مهدی طارمی» همچون دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و بازهم با عملکردی درخشان، نقش اول را در پیروزی تیمش ایفاء کرد. طارمی ۲ گل به‌ثمر رساند و یک پنالتی گرفت.

دقیقه 13؛ گل اول مهدی طارمی

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۱۳ در ضد حمله‌ای سریع از پاس «خسوس کرونا» استفاده کرد و گل نخست بازی را برای پورتو به ارمغان آورد اما هفت دقیقه پس از آن، «روبرت» از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

دقیقه 32؛ طارمی پنالتی گرفت

در دقیقه ۳۲ طارمی با خطای دروازه‌بان میزبان سرنگون شد که سیستم کمک داور ویدئویی موجب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. «سرجیو اولیویرا» پشت توپ ایستاد و گل دوم پورتو را رقم زد.

دقیقه 58؛ گل دوم مهدی طارمی

این مهاجم ایرانی در دقیقه ۵۸ با ضربه سر موفق شد گل دوم و میهمان را به ارمغان آورد. «ژائو ماریو» هم در دقیقه ۹۰ زننده آخرین گل پورتو بود.

پورتو با برتری در این دیدار ۳۱ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت. هم اکنون، اسپورتینگ لیسبون با ۳۵ امتیاز صدرنشین است.

1399102007323617421986304

صحبت های طارمی بعد از درخشش مقابل فامالیکائو 

مهاجم تیم پورتو در مورد پیروزی برابر فامالیکائو گفت: احساس خوبی دارم و از همبازیانم که به من برای زدن 2 گل کمک کردند، قدردانی می‌کنم. خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم.

مهدی طارمی در واکنش به سازگاری‌اش در پورتو اظهار داشت: طبیعی است وقتی بازیکنی تیمش را تغییر می‌دهد، نیاز به زمان برای هماهنگی با تیم و همبازیان جدیدش دارد. دوره سازگاری من در پورتو پایان یافته و اکنون احساس خوبی دارم. در پورتو بیشتر از تیم قبلی‌ام (ریوآوه) فرصت گلزنی دارم. فصل گذشته در برخی بازی‌ها برای ریوآوه گل می‌زدم اما این فرصت در پورتو بیشتر است، البته این موضوع طبیعی است، زیرا پورتو تیم بزرگی است. من از این بابت خوشحالم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم همیشه بخشی از تیم پورتو در لحظه‌های خوب باشم. موفق شدیم یک بازی دیگر را هم بدون شکست یا تساوی به پایان برسانیم. ما پیروز شدیم و اکنون باید به دنبال صدرنشینی باشیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها