|

عصر دوشنبه متعلق به کدام کاپیتان؟

در فاصله ساعاتی مانده به دربی، تب این بازی داغ‌تر‌ از قبل شده و هیجان به اوج خود رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

سیدجلال حسینی و وریا غفوری به عنوان کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۶:۳۵ پیشاپیش بازیکنان دو تیم وارد آزادی خواهند شد و در شرایطی که بار دیگر سکوها بدون تماشاگر پذیرای این بازی است، شماره ۴ و ۲ سرخابی تیم‌های خود را برای برتری در این جدال رهبری خواهند کرد.

سیدجلال حسینی و وریا غفوری هر دو سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارند و تصویری جالب از صحنه گل خود برای هواداران شکل داده‌اند. وریا البته در این بازی احتمالا همانند جدال‌های قبلی در پستی تهاجمی‌تر در شانس موفقیت برای افزایش تعداد گل‌های خود در دربی خواهد بود و رقابت سختی برابر سمت چپ پرسپولیس خواهد داشت. با این حال با توجه به قدرت رهبری خود و میل همیشگی برای پیروزی طلبی می‌توان انتظار داشت که او بار دیگر چهره ویژه این بازی لقب گیرد.

در سمت مقابل سیدجلال حسینی قرار دارد؛ مرد ثابت موفقیت‌های این تیم که از بالاترین محبوبیت در بین بازیکنان کنونی تیم نزد هواداران برخوردار است. صخره سرخ‌ها که در غیاب شجاع خلیل زاده ‌و خلا شکل گرفته در خط دفاعی، با مسوولیت بیشتری مواجه شده، به دنبال این خواهد بود تا ضمن مهار خط حمله فوق العاده و خطرناک آبی‌پوش با حضور مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته که توسط وینگرها نیز حمایت ویژه‌ای می‌شوند، در فاز تهاجمی و در ضربات ایستگاهی علیه استقلال نیز بتواند کارگشای تیمش لقب گیرد. 

اکنون در فاصله ساعاتی مانده به بازی حساس دو تیم، اوج هیجان و کری‌خوانی برای هواداران دو تیم است. جایی که هر دو تیم با کاپیتان‌های شایسته خود به دنبال یک عصر دل‌انگیز خواهند بود و کری‌های خود را آماده بعد از بازی کرده‌اند. آیا در این بازی سیدجلال حسینی با مشت‌های گره کرده بار دیگر ژست پیروزی برابر عکاسان به ثبت خواهد رساند یا وریا غفوری با کوبیدن مشت بر رگ دست در کنار هم‌تیمی‌هایش جشن بردی دیگر در دربی را برپا خواهد کرد.

منبع:ورزش3

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها