|

هت تریک دو بر دوی سرخابی ها

(ویدیو) خلاصه بازی دربی استقلال 2- پرسپولیس 2

دربی 94 یا همان شهرآورد پرسپولیس و استقلال با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید. برای مشاهده خلاصه بازی با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

دربی 94 استقلال و پرسپولیس که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شده با تساویی دو به دو دو تیم به پایان رسید. و در واقع آبی‌ها با گل لحظات پایانی قایدی از شکست در دربی نجات پیدا کردند و به تساوی مقابل پرسپولیس رسیدند.

 

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد‌ موسوی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

01561605

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

01561606

 

دقیقه 2؛ گل غافلگیر کننده ارسلان مطهری

اشتباه و ناهماهنگی در خط دفاعی پرسپولیس فرصت خوبی برای استقلال و ارسلان مطهری به وجود آورد تا این مهاجم با شوت روی پای دیدنی توپ را با تور دروازه پرسپولیس آشنا کند. 

دقیقه 51؛ مهدی عبدی و گل تساوی برای پرسپولیس

پاس بلند از خط دفاعی پرسپولیس و اشتباه مرادمند در زدن ضربه سر موجب شد تا توپ به مهدی عبدی برسد و این بازیکن با یک سرتوپ عالی محمد نادری و عارف غلامی را فریب دهد و با ضربه فنی پای چپ و زمینی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 66؛ اشتباه مدافعان استقلال و گل وحید امیری

روی ارسال پهلوان از جناح چپ، وحید امیری با ضربه بغل پا و زیبای خود، پرسپولیس را برای اولین بار در این دیدار پیش انداخت.

دقیقه 92؛ مهدی قائدی هم چیز را مساوی کرد

ارسال وریا غفوری از جناح راست زمین در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که سرتوپ و شوت زمینی او وارد دروازه پرسپولیس شد.

لحظات حساس بازی استقلال و پرسپولیس

3: شوت زمینی سرلک دقت لازم را نداشت و در اختیار مظاهری قرار گرفت.

15: ارسال خطرناک نعمتی از مقابل دروازه استقلال عبور کرد و به اوت کنار زمین رفت.

19: حمله سریع بازیکنان پرسپولیس نزدیک بود گل اول این تیم را به همراه داشته باشد که سانتر کوتاه احمد نوراللهی و ضربه سر مهدی عبدی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

24: چرخش نوراللهی در محوطه جریمه استقلال و شوت زمینی او از کنار دروازه این تیم رد شد.

35: ارسال کنعانی‌زادگان از پشت محوطه جریمه به بعد از تیرک دوم دقت لازم را نداشت تا ضربه سر مهدی عبدی هم بی‌ثمر باشد و توپ به اوتِ کنار زمین برود.

43: ارسال سعید آقایی از روی ضربه ایستگاهیِ سمت چپ زمین و ضربه سر بی‌دقت مهاجم پرسپولیس به پشت محوطه آمد و به سرلک رسید که شوت او با اختلاف زیادی از دروازه استقلال راهی اوت شد.

45: نوراللهی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که چرخش و شوت فنی پای چپ او را مظاهری در دو مرحله جمع کرد.

55: مهدی عبدی با فرار از وسط زمین در آستانه تک به تک شدن با مظاهری بود که غلامی او را متوقف کرد تا داور به مدافع استقلال کارت زرد نشان دهد.
56: کامیابی‌نیا با توپ‌ربایی وارد محوطه جریمه استقلال شد و از بین نادری و مرادمند عبور کرد و در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت که پاس در عرض او توسط مدافعان آبی‌پوش دفع شد.
58: شوت راه دور نادری دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

61: مهدی عبدی با توپ‌گیری عالی از مرادمند موقعیت گلزنی برای پرسپولیس خلق کرد و در موقعیت تک به تک با مظاهری با سه سر توپ مقابل غلامی و گلر استقلال توپ را به نوراللهی رساند که شوت او از مقابل دروازه خالی تبدیل به گل نشد و با تکل به موقع و نجات دروازه تماشایی مسعود ریگی به کرنر رفت.

61: ارسال تند و تیز وحید امیری از روی کرنر را مظاهری دفع کرد.
63: ضربه ایستگاهی نوراللهی پس از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان استقلال در اختیار مظاهری قرار گرفت.

67: فرصت فوق‌العاده گلزنی برای پرسپولیس را نوراللهی هدر داد و شوت او در موقعیت تک به تک با مظاهری با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

75: شوت زمینی کامیابی‌نیا از پشت محوطه جریمه دقت و قدرت لازم را نداشت و توسط مظاهری جمع شد.

80: ضربه سر مطهری روی ارسال دانشگر از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

82: ارسال فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه پرسپولیس را حامد لک دفع کرد.

87: پهلوان از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او بی‌حاصل بود و به اوت رفت.

89: حرکت تیمی خوب از بازیکنان پرسپولیس فرصت گلزنی عالی برای این تیم خلق کرد که پاس در عمق رمضانی و شوت سعید آقایی از زاویه بسته را مظاهری در دو مرحله جمع کرد.

90+2: اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس نزدیک بود دوباره کار دست این تیم بدهد که شوت مطهری به مقابل دروازه خالی پرسپولیس توسط دیاباته تبدیل به گل شد، اما کمک داور دوم آفساید مهاجم آبی‌پوش را گرفت.

 

جایگاه دو تیم بعد از پایان بازی

بعد از پایان دربی پایتخت صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز در صدر جدول است و استقلال تهران با یک بازی کمتر و 19 امتیاز در تعقیب این تیم است و پرسپولیس هم با 8 بازی و سه مسابقه کمتر از صنعت نفت و 12 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

ضض

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها