|

پشت پرده مشکلات مالی استقلال

رد پای مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مشکلات مالی کنونی این تیم به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال علیرغم تعامل خوبی که با کارگزارش دارد، هنوز نتوانسته به تعهداتش در قبال شاگردان محمود فکری عمل کند تا بازیکنان این تیم شدیدا از بدقولی باشگاه ناراحت باشند و بعد از پایان دربی، به این مساله معترض شوند.

به نظر می‌رسد یکی از مقصران وضعیت فعلی، احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال باشد که با برخی از بازیکنان تیمش قراردادهای نجومی بست. قراردادهایی که پرداخت آنها اصلا کار راحتی نیست و تبدیل به یک چالش بزرگ برای تیم مدیریتی استقلال شده است.

در شرایطی که استقلال، فصل گذشته با رقمی حدود 28 میلیارد تومان بسته شد، شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که احمد سعادتمند رقمی بین 120 تا 140 میلیارد تومان برای تیم مدیریتی جدید استقلال هزینه تراشی کرده است. به عبارت دیگر هزینه نقل و انتقالتی استقلال، در یک فصل حدود 5 برابر افزایش پیدا کرده و تعهدی که سعادتمند برای مدیریت باشگاه استقلال درست کرده، مدیران این تیم را درگیر یک چالش اساسی کرده است.  

 در چنین شرایطی قرارداد 80 میلیاردی با اسپانسر هم گره گشای تمام مشکلات استقلال نیست. با توجه به آنکه استقلال رقمی بین 40 تا 50 میلیارد تومان از کارگزارش جدیدش گرفته، آن را صرف بدهی‌های گذشته کرده و پول زیادی در خزانه باشگاه نمانده که بخواهد صرف هزینه‌های فصل جاری شود به خصوص آنکه هزینه‌های استقلال، یک دفعه افزایش 5 برابری پیدا کرده و همین موضوع کار مدیران این باشگاه را سخت کرده است.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها