|

عجب شبی داشت مهدی طارمی!

(ویدیو) آقایی مهدی طارمی برای پورتو با گل و پاس گل

مهدی طارمی بازهم شبی درخشان را سپری کرد و در مصاف پورتو برار ناسیونال یک گل زد و یک پاس داد

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال، تیم پورتو که مثل مسابقات قبل مهدی طارمی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم دِ مادیرا فونچال مقابل ناسیونال قرار گرفت.

نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما ناسیونال در دقیقه ۶۲ گل دوم را به ثمر رساند و تنها دو دقیقه پس از آن، یک اخراجی هم داد تا کارش برای حفظ نتیجه سخت شود.

دقیقه 89؛ پاس گل مهدی طارمی

در دقیقه ۸۹ این مسابقه مهدی طارمی در میانه زمین نبرد هوایی با نونو بورگس، بازیکن بلندقامت آفریقایی و تعویضی ناسیونال ر ا برد و با حرکت تا پشت محوطه جریمه و پاس در عمق به اوانیلسون، او را در موقعیت خوبی قرار داد تا این مهاجم برزیلی گل تساوی پورتو  را به ثمر رساند.

 

 

دقیقه 90؛ صحنه مشکوک به پنالتی بر روی طارمی

در شرایطی که همه منتظر سوت پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ بودند، مهدی طارمی در محوطه جریمه ناسیونال صاحب توپ شد که در زمان حرکت، با هُل دادن روبن فریتاس بازیکن حریف روی زمین افتاد تا صحنه مشکوک به پنالتی رقم بخورد.

پس از متوقف شدن بازی، داور مشورتی با کمک‌های ویدئویی خود انجام داد و به کنار زمین رفت تا مجددا صحنه را از مانیتور نگاه کند ولی نظر او پس از بازبینی یک دقیقه‌ای این برخورد تغییری نکرد و اعتقادی به اعلام پنالتی روی طارمی نداشت تا این دیدار ۲ بر ۲ بماند و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

01562091

دقیقه 115؛ گل زنی مهدی طارمی

در دقیقه ۱۱۵ روی حرکتی که مارگا آغاز کرده و توپ را به اوتاویو رساند، این بازیکن با پاس در عرض عالی، طارمی را در مقابل دروازه خالی ناسیونال قرار داد تا ستاره ایرانی پورتو به بهترین شکل از این فرصت بهره ببرد و با ضربه بغل پا گل چهارم تیمش را بزند.

عملکرد درخشان مهدی طارمی در این فصل

طارمی بعد از به ثمر رساندن ۴ گل، یک پاس گل و ۳ بار گرفتن پنالتی طی پنج دیدار اخیرشان، هم در جام حذفی به روند خوب خود با یک گل و یک پاس گل ادامه داد.

ستاره ایرانی پورتو که در ۱۳ مسابقه لیگ برتر پرتغال ۶ گل به ثمر رسانده و ۵ بار پنالتی گرفته، در هفته دهم این رقابت‌ها برابر ناسیونال یک پاس گل داده و یک پنالتی به دست آورده بود که در جام حذفی نیز مقابل این تیم موثر کار کرد و موفق به گلزنی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها