|

چرا جام ملت های فوتسال آسیا در کویت لغو شد؟

جام ملت‌های فوتسال آسیا که قرار بود فروردین سال ۱۴۰۰ در کویت برگزار شود، لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جام ملت‌های آسیا که قرار بود فروردین سال ۱۴۰۰ در کویت برگزار شود، لغو شد.

نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد که مطابق تصمیمات این نشست، جام ملت های فوتسال آسیا در سال 2021 لغو شد.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال اظهار داشت: خروجی جلسه شب گذشته AFC، لغو جام ملت های فوتسال آسیا بود که با توجه به تعطیلی فدراسیون فوتبال در روز جمعه، این نامه هنوز به دست ما نرسیده است. با این وجود مشخص نیست این رقابت ها قرار است به چه شکلی برگزار شود و تیم های آسیایی با چه شیوه ای برای شرکت در جام جهانی لیتوانی انتخاب می شوند.

پیش از این قرار بود جام ملت های آسیا روزهای 3 تا 14 فروردین در کویت برگزار شود و شاگردان ناظم الشریعه با تیم های ملی تایلند، کره جنوبی و عربستان همگروه هستند.

 

کرونا عامل لغو جام ملت های فوتبال ساحلی و فوتسال

در این نامه که به امضاء دبیرکل وینزر جان رسیده است آمده است :«با استناد به بیماری کوید مسابقات قهرمانی فوتسال جام ملتهای آسیا۲۰۲۰ در کویت و فوتبال ساحلی در تایلند کنسل شد و رقابتهای فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا۲۰۲۱ در سال آینده در کشور کویت و فوتبال ساحلی در سال ۲۰۲۳ در تایلند برگزار خواهد شد.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ساز و کار چگونگی انتخاب ۵سهمیه آسیا برای جام جهانی فوتسال در لیتوانی اشاره نکرده و آورده است :«توجه داشته باشید اگر فیفا تصمیم گرفت که جام‌جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی در سال ۲۰۲۱ را برگزار کند، کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده‌های این قاره را معرفی می‌کند.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها