|

(ویدیو) شب عجیب مهدی طارمی؛ هم گل زنی هم اخراج!

مهدی طارمی در مصاف پورتو با بنفیکا شب عجیبی داشت هم گل زد و هم اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مثل دیدارهای اخیرش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز شنبه(به وقت ایران) در استادیوم دو دراگائو مقابل تیم رده سومی بنفیکا قرار گرفت.

دقیقه 17؛ گل اول بنفیکا

الکس گریمالدو در دقیقه ۱۷ موفق به گلزنی شد تا بنفیکا را با یک گل در زمین پورتو پیش بیندازد، اما این تیم که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، نمایش هجومی‌تری نسبت به قبل گرفت و توانست روی جای‌گیری و شوت عالی ستاره ایرانی خود به گل برسد.

 

دقیقه 25؛ گل زنی مهدی طارمی

در دقیقه ۲۵ این مسابقه خسوس کرونا نفوذ تند و تیزی از سمت چپ زمین انجام داد که پاس کات‌بک و شوت مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه در راه ورود به دروازه بنفیکا به پای موسی مارگا برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما در نیمه دوم و در حالی که پورتو و بنفیکا برای رسیدن به گل و کسب پیروزی تلاش می‌کردند، اشتباه عجیب و خطای غیرمنتظره و خطرناک طارمی روی پای بازیکن حریف منجر به جریمه سنگینی برای او شد.

 

دقیقه 72؛ کارت قرمز مستقیم مهدی طارمی

در دقیقه ۷۲ مسابقه و در حالی که توپ و میدان در اختیار بنفیکا بود، مهدی طارمی در میانه زمین با تکل بلند و کف روی پا، روی مچ پای نیکولاس اوتامندی آمد تا داور پس از بازبینی صحنه به کمک VAR خطای ستاره ایرانی پورتو را بگیرد و به او کارت قرمز مستقیم نشان دهد.

01562951

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها