|

(ویدیو) پرتاب اوت دست حیرت انگیز نادر محمدی

نادر محمدی ، بازیکن پیکان در بازی با سپاهان پرتاب دست حیرت انگیزی انجام داد

لینک کوتاه کپی شد

مدافع راست پیکان که از نیم فصل گذشته و در روزهای پایانی از سوی عبدالله ویسی به ترکیب فیروزه‌ای‌پوشان اضافه شد، با پرتاب‌ اوت‌های عجیب خود فوتبال ایران را تحت تاثیر این حرکت عجیب خود قرار داده است. نمایشی که توسط مهدی تارتار، سرمربی جدید پیکان نیز به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و از آن علیه رقبا سود می‌برد.

نادر محمدی که از رشته ژیمناستیک وارد فوتبال شده، با قابلیت و توانایی بهره بردن از فیزیک و حرکت پشتک پیش از پرتاب اوت، توانایی ارسال‌های بلند و خطرناکی را از این روش دارد که این روزها دردسر بزرگی علیه تیم‌های رقیب شکل داده که تازه‌ترین تیم ناراضی از این شرایط سپاهانی‌ها هستند. محمدی که در دیدار مقابل طلایی‌پوشان نیز بارها از این شیوه علیه حریف استفاده کرد، یک بار با پرتاب بیش از 50 متری و خطرناک خود تا محوطه شش قدم حریف، موقعیت خوبی برای تیمش شکل داد.

انتقاد سجاد شهباززاده از اوت دستی های عجیب پیکانی ها

شیوه‌ای که در پایان بازی مورد انتقاد برخی از بازیکنان سپاهان خصوصا سجاد شهباززاده نیز قرار گرفت و برترین گلزن سپاهان که در این بازی موفق به ثبت گل پیروزی بخش تیمش شد، از آن به عنوان یک موضوع عجیب و غریب یاد کرد: "خیلی سعی می کنم با احترام حرف بزنم و در همین حد می گویم که عجیب و غریب بود. یعنی از هر جایی اوت می شد، پرتاب می کردند. 20 اوت دستی و ما هم نمی توانستیم به بازی شکل بدهیم؛ تا می آمدیم بازی را کنترل کنیم و در دست بگیریم، یک اوت دستی از زمین خودشان می انداختند و بازی را خراب می کردند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها