|

(ویدیو) خلاصه بازی لیورپول 0- منچستریونایتد 0

دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ جزیره بین لیورپول و منچستریونایتد برنده نداشت و دو تیم بدون گل به کار خود پایان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

در حساس ترین دیدار هفته‌ی نوزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در خانه‌ی لیورپول به مصاف این تیم رفت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. هر دو تیم در این بازی فرصت هایی داشتند اما هیچکدامشان موفق نشدند که گلزنی کنند و در واقع این فرصت ها بلااستفاده ماند و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد برخلاف آن چیزی که پیش‌بینی می‌شد چندان جذاب از آب درنیامد و دو تیم در نهایت در شبی که قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر نبودند به تساوی بدون گل رضایت دادند. نتیجه ای که بی تردید به سود دیگر مدعیان فتح لیگ برتر خواهد بود.

تساوی که به نفع منچستر شد

از آنجایی که منچستریونایتد در صدر جدول بود و لیورپول هم فاصله‌ی کمی تا رسیدن به این تیم داشت، این بازی یک بازی حیاتی برای هر دو تیم به حساب می‌آمد و هر دوی آن‌ها به دنبال پیروزی بودند تا بتوانند گام بلندی را برای قهرمانی بردارند. این تساوی بیشتر به نفع منچستریونایتد بود چرا که آن‌ها را صدرنشین نگه داشت هر چند که باید دید که در بازی های بعدی و هفته‌های آینده‌ی لیگ برتر انگلیس، چه نتایجی رقم خواهد خورد و اوضاع چگونه پیش می‌رود.

اوله گونار سولسشر در این فصل عملکردی جالب در لیگ برتر انگلیس داشته است و توانسته صدر جدول را از آن خود کند و به این تیم رنگ و بوی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را بدهد هر چند که این کار بسیار سخت و است و لیورپول هم همچنان شانس زیادی برای کسب این عنوان دارد.

جایگاه دو تیم بعد از پایان دیدار

با این تساوی منچستریونایتد 37 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. لیورپول هم که به امتیاز 34 رسید یک رده سقوط کرد و در رده سوم جای گرفت تا لسترسیتی تیم دوم جدول شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها