|

صندلی پیرلو لرزان شد!

(ویدیو) خلاصه بازی اینتر 2- یوونتوس 0

اینتر با نتیجه دو بر صفر مقابل یوونتوس پیروز شد تا فعلا هم امتیاز با میلان و به صورت مشترک در صدر جدول سری آ جای بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر در شبی که تقریبا بر تمام جریان بازی مسلط بوده و فرصت های خوبی را نیز برای گلزنی از دست داد، با دو گل آرتورو ویدال و نیکو بارلا موفق به غلبه بر رقیب سنتی خود یوونتوس شد. این اولین پیروزی آنتونیو کونته در دوران مربیگری برابر یوونتوس بود.

یووه و ستارگانش شب جالبی نداشتند و اینتر به لطف گل زودهنگام و کنترل بازی توانست سه امتیاز ارزشمند بازی را به حساب خود واریز کند. پیش از بازی می گفتند که این بازی دوئل مشخص شدن تیم دوم جدول است که اینتر حالا با این پیروزی می تواند به قهرمانی نیم فصل امیدوار باشد در حالی که پیرلو در اولین فصل دوران مربیگری خود، صندلی خود را لرزان خواهد دید.

دقیقه 15؛ گلزنی ویدال مقابل تیم سابقش

در دقیقه 15 این اینتر بود که به گل رسید. روی ارسال تماشایی نیکو بارلا از سمت راست، آرتورو ویدال با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول اینتر را وارد دروازه یوونتوس بکند.

01563469

دقیقه 51؛ گل دوم اینتر توسط نیکو بارلا

اینتر نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در ادامه و در دقیقه 51 به گل دوم هم دست یافت. روی پاس بلند و فوق العاده الساندرو باستونی، نیکو بارلا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق به طاق دروازه، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

جایگاه دو تیم بعد از بازی

کونته با این پیروزی ضربه سنگینی به تیم سابق خود وارد ساخت و بدین ترتیب یووه با این شکست فعلا هفت امتیاز تا صدر جدول با حضور میلان و اینتر فاصله دارد که اگر میلان بازی خود را ببرد، اختلاف آنها با صدر به ده امتیاز می رسد و کار برایشان خیلی مشکل می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها