|

دبل گریزمان و اخراج عجیب مسی

(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا 2 - 3 بیلبائو

بارسلونا در فینال سوپرکاپ و در شبی که مسی از زمین اخراج شد با نتیجه 2-3 مغلوب اتلتیکو بیلبائو شد.

لینک کوتاه کپی شد

 دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع میهمان به اتمام رسید.

دقیقه 40؛ گل اول بارسلونا توسط گریزمان

در دقیقه 40 بارسلونا به گل رسید. لیونل مسی نتوانست پاس عرضی یوردی آلبا را تبدیل به گل کند، اما آنتوان گریزمان در محوطه حاضر بود و با ضربه ای دقیق دروازه بیلبائو را باز کرد.

دقیقه 44؛ گل تساوی بیلبائو

بیلبائو در صدد جبران برآمده و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی ارسال فنی ویلیامز بود که مارکوس بدون مدافع یارگیر و در مقابل دروازه به راحتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 دو تیم تمام شود.

دقیقه 56؛ گل دوم بیلبائو

بیلبائو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 56 با ضربه سر رائول گارسیا به گل هم رسید، اما داور در نهایت بعد از بازبینی صحنه حکم به مردود بودن این گل داد.

دقیقه 76؛ دبل گریزمان

در دقیقه 76 بود که بارسلونا به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال زمینی یوردی آلبا از سمت چپ، گریزمان در مقابل دروازه و با یک بغل پای فنی موفق شد گل دوم بارسلونا را وارد دروازه بیلبائو کند.

دقیقه 90+3؛ بیلبائو کار را به تساوی کشاند

اما در اوقات تلف شده بیلبائو به گل رسید. روی ارسال ویالیبره از سمت راست در یک موقعیت ایستگاهی، مونیان با ضربه ای دقیق در دهانه دروازه به گلزنی شد تا 90 دقیقه با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

دقیقه 95؛ گل برتری بیلبائو

بیلبائو وقت اضافی را هجومی شروع کرده و خیلی زود به گل سوم هم رسید. ویلیامز در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فنی و غیرقابل مهار به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

دقیقه 120؛ اخراج عجیب مسی

لیونل مسی در یک صحنه بیرون محوطه جریمه بیلبائو کنترلش را از دست داد و بازیکن حریف را مضروب کرد. صحنه ابتدا از دید خیل مانسانو داور بازی به دور ماند ولی از طریق وی ای آر به وی گوشزد شد که به کنار زمین برای بازبینی بیاید.

01563517

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها