|

عبدی در میان برترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا

مهدی عبدی، مهاجم تیم پرسپولیس که در نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد، در میان کاندیداهای بهترین مهاجم فصل ۲۰۲۰ حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربران خود خواست تا بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را انتخاب کنند که از میان مهاجمان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها، تنها نام مهدی عبدی از پرسپولیس در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

AFC درخصوص این بازیکن نوشت: «پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس ورود باشکوهی به لیگ قهرمانان آسیا داشت و با زدن گل تساوی به النصر در مرحله نیمه‌نهایی، زمینه‌ساز صعود تیمش به فینال مسابقات پس از برتری در ضربات پنالتی شد. عبدی حتی در فینال دروازه اولسان هیوندای را باز کرد تا پرسپولیس از حریفش پیش بیفتد. با وجود نایب‌قهرمانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، عبدی ثابت کرد بدون شک بازیکنی آینده‌دار است.»

نکته جالب عدم حضور عیسی آل‌کثیر ستاره پرسپولیس تا قبل از مرحله نیمه‌نهایی در لیست برترین مهاجمان فصل ۲۰۲۰ است. بازیکنی که با گل‌هایش باعث صعود سرخ‌پوشان در دیدار مقابل پاختاکور و السد شد، اما پس از محرومیت انضباطی امکان حضور در نیمه‌نهایی مقابل النصر و فینال مقابل اولسان هیوندای را پیدا نکرد.

منبع:خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها