|

شیخ دیاباته: نگران نباش، راحت خیالتون‌!

مهاجم تنومند آبی‌پوشان اگرچه تسلطی به زبان فارسی ندارد ولی با این وجود با همه استقلالی‌ها رابطه خوبی داشته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شیخ دیاباته در تبریز دوباره متولد شد و با گل‌های حساسی که به ثمر رساند، نقش فوق‌العاده مؤثری در پیروزی خارج از خانه استقلال داشت. مهاجم تنومند آبی‌پوشان اگرچه تسلطی به زبان فارسی ندارد ولی با این وجود با همه استقلالی‌ها رابطه خوبی داشته و منظور خود را با استفاده از فارسی دست و پا شکسته به آنها حالی می‌کند.

البته بعضی از بازیکنان استقلال نیز مدعی‌ هستند دیاباته با استفاده از معلم زبان فارسی به‌طور جدی در حال یادگیری زبان ما بوده و قاعدتاً تا چند ماه آینده می‌تواند تا حد بسیار زیادی در جریان نکات تاکتیکی که کادر فنی در خلال جلسات آنالیز بیان می‌کنند، قرار بگیرد. شیخ همین حالا هم سر تمرین از هر فرصتی برای فارسی صحبت کردن با استقلالی‌ها استفاده می‌کند. برای مثال در جریان ریکاوری سه‌شنبه استقلال، پزشکان طبق یک روال معمول روی پاهای او یخ گذاشته بودند تا عضلاتش به حالت عادی بازگردد و دچار مصدومیت نشود. البته برخی بازیکنان با دیدن این صحنه نگران شدند و فکر می‌کردند دیاباته مصدوم شده ولی این بازیکن خوش‌اخلاق در جواب آنها به زبان فارسی و با حالتی شیرین می‌گفت:

«نگران نباش، راحت خیالتون (خیال‌تان راحت) من خوبم. مشکل نیست. شما خوبید؟» شیخ دیاباته جدا از بحث فنی، در میان بازیکنان استقلال نیز چهره‌ای محبوب به حساب می‌آید و همه آنها با او رابطه گرمی دارند.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها