|

(ویدیو) خلاصه بازی رئال مادرید 1- آلکویانو؛ واکنش عجب زیدان!

رئال مادرید در ادامه تیره روزهای خود مقابل تیم دسته سومی آلکویانو در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری شکست خورد و حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان زین الدین زیدان که چند روز قبل با شکست مقابل بیلبائو، از رسیدن به فینال سوپرکاپ بازمانده بودند، دیشب برابر تیم کوچک آلکویانو هم نتیجه را واگذار کردند تا در دور یک شانزدهم نهایی از رقابت های کوپا دل ری کنار بروند.

دقیقه 45؛ گل اول برای رئال

بالاخره حملات دقایق پایانی رئال جواب داد و در دقیقه 45 میلیتائو مدافع پیش‌تاخته برزیلی با یک جاگیری مناسب روی ارسال بی‌نقص مارسلو توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند تا مادریدی‌ها نیمه اول را برنده از زمین خارج شوند.

 

دقیقه 84؛ گل تساوی آلکویانو 

دقیقه 81 کرنر از سمت چپ توسط رامون لوپز در تیر دوم نصیب خوزه سولبس می‌شود و او دروازه خالی را با یک بغل پای ساده باز می‌کند تا در فاصله ده دقیقه مانده تا پایان بازی همه‌چیز به‌تساوی کشیده شود. یارگیری اشتباه وینیسیوس در این صحنه کاملاً مشهود بود.

 

دقیقه 112؛ گل برتری برای آلکویانو 

دقیقه 115 ضد حمله خطرناک آلکویانو و ارسال دیاکیته به دهانه دروازه رئال با دخالت به‌موقع کاسانوا ویدال همراه شد تا این تیم ده‌نفره دروازه رئال درنهایت ناباوری باز کند.

دقیقه 121 ضربه روی پای والورده در محوطه شش‌قدم به مدافعان آلکویانو برخورد کرد تا آخرین فرصت رئال هم در این لحظه از بین برود و این تیم از گرودنه رقابت‌های حذفی همانند همشهری خودش حذف شود.

 

تصویر جنجالی از زیدان؛ لبخند بعد از حذف رئال

نتایج ضعیف رئال مادرید در این فصل زیدان را در پر فشار ترین حالت ممکن قرار داده است اما رقم خوردن یک اتفاق جنجالی بعد از پایان مسابقه دیشب انتقادات از مرد فرانسوی را دو چندان کرده است؛ جایی که بعد از سوت پایان مسابقه رئال مادرید برابر آلکویانو دوربین‌های تلویزیونی زیدان را در موقعیتی شکار کردند که در حال لبخند زدن بود.

چهره خندان زیدان بعد از باخت به سوژه در رسانه های مختلف تبدیل شده و حالا بسیاری از هواداران رئال مادرید نسبت به اینکه حذف مقابل تیم سطح پایین آلکویانو هیچ اهمیتی برای او نداشته و به نوعی حتی خوشحال بوده، انتقاد کرده اند.

01564511

 

واکنش زیدان بعد از کست تحقیرآمیز رئال

زیدان خودش بعد از پایان بازی گفت که در مورد آینده‌اش هیچ ترسی ندارد و کاملاً آرام است اما بر هیچ کس پوشیده نیست که حالا لبه پرتگاه قرار گرفته و اصلا بعید نیست که طی روزهای آینده از هدایت کهکشانی‌ها برکنار شود؛ موضوعی که شاید رقم خوردن چنین اتفاقاتی مانند لبخند زیدان بعد از حذف به آنها دامن بزند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها